En smygtitt på Call of Juarez: The Gunslinger i rörelse

Robot
En smygtitt på Call of Juarez: The Gunslinger i rörelse

Ubisoft har släppt en första teaser-film för nästa installation i Call of Juarez-serien.

#ubisoft-entertainment, #call-of-juarez-the-gunslinger


Medlem
En smygtitt på Call of Juarez: The Gunslinger i rörelse

Bra att Techland insåg att det ska vara vilda västern


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=ggB33d0BLcY
Förra spelet var en succé får väl se hur denna blir

FM-guru
F.d. Sisyr

Ettan och tvåan är de bästa västernspelen jag kört, medan THe Cartel var ett riktigt jävla snedsteg. Tror på det här!

Medlem

De borde göra en remake på OUTLAWS.

Inaktiv

Jag tycker The Cartel har fått oskäligt mycket stryk i recensioner. Visst, på många sätt var det mediokert spel men hela grejen med tre sammanvävda historier som gör att man måste spela spelet tre ggr för att få ihop hela pusslet är riktigt smart

Medlem
Skrivet av zauii89:

De borde göra en remake på OUTLAWS.

JA


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Såg intressant ut. Västern är cool!

k3m
Medlem

Kommer nog köpa detta, eftersom det är väl enda chansen att få lira western spel på pc. Jävla skit rockstar som inte släppte Red dead redemption till pc.

Medlem

Västern är alldeles underbart, hade inte varit helt fel och avnjuta lite ennio morricone musik medans man skjuter banditer

Medlem

härligt wild west! alltid roligt med sånna spel vet inte varför men lockar, och detta ska bli intressant att se!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

äntligen vilda västen igen! Hoppas inte massa slowmotion style! Prue true wild west game!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av zauii89:

De borde göra en remake på OUTLAWS.

Det håller jag med om, så jäkla underbart spel!

Medlem
Skrivet av LordVaakos:

http://www.youtube.com/watch?v=ggB33d0BLcY
Förra spelet var en succé får väl se hur denna blir

Om du menar the cartel så kan jag inte hålla med dig. Det är så långt ifrån hur denna serie ska vara.

Medlem

Hoppas på open-world!

Medlem

Nej


signatur

Den som sover levlar inte.

1
Skriv svar