Josef Fares visar hur Brothers: A Tale of Two Sons fungerar

Robot
Josef Fares visar hur Brothers: A Tale of Two Sons fungerar

Regissören och spelmakaren visar oss hur hans nya spel fungerar.

#brothers-a-tale-of-two-sons, #starbreeze-studios


Medlem
Josef Fares visar hur Brothers: A Tale of Two Sons fungerar

Verkar kunna bli ett jävligt skönt lir.

Medlem

Det här kan bli hur bra som helst!

Medlem

co-op med sig själv...forever alone.

men såg rätt kul ut, hoppas bara inte det är för kort bara.


signatur

God is dead

Medlem

Helt klart intressant - men en fråga, hur är det meningen att man skall styra brorsorna på PC? Två möss? Fyra armar?


signatur

http://bftracks.net/ - Battlefield 1942 in numbers

Medlem

Det ser helt suveränt ut faktiskt. Blir ett givet köp detta.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

ouh, sånt där kan krocka med hjärnan att styra 2 gubbar samtidigt med samma kontroller...

Medlem

Ser ju fantastiskt ut rent visuellt, men jag undrar hur snabbt man tröttnar om problemlösningen hela tiden är ett växelspel mellan brorsorna. Funkar det inte med ena testar man den andra om och om igen. Hoppas jag har fel, men det har sett så ut i de filmer jag sett.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Ser alldeles underbart ut det där! Hoppas verkligen att jag kommer att kunna spela det med bror.


signatur

Have a good time!

Medlem

Ser ut som en häftig spel! Häftig gameplay!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Fares filmer håller blandad kvalitet enligt min ödmjuka åsikt, jag hoppas att detta spel blir bra. När Fares är som bäst är han ett geni. Även Starbreeze skulle behöva en succé efter fiaskot med Syndicate. Men 505 som utgivare.... Deras trackrecord är dessvärre inte det bästa.

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Fares filmer håller blandad kvalitet enligt min ödmjuka åsikt, jag hoppas att detta spel blir bra. När Fares är som bäst är han ett geni. Även Starbreeze skulle behöva en succé efter fiaskot med Syndicate. Men 505 som utgivare.... Deras trackrecord är dessvärre inte det bästa.

Det komiska är att han verkar vara väldigt lik den person han kritiserade i en tidigare intervju med FZ, Peter Molyneux. Ja tyvärr lyckades inte Starbreeze med att göra ett Syndicate som levde upp till deras namn men efter att ha läst en intervju så visade det sig att "hjärnan" i det teamet inte längre jobbar för Starbreeze utan numera är anställd av Bethesda/ZeniMax.

Medlem

Verkar mysigt:)

1
Skriv svar