Diablo 3 når version 1.07

Medlem
Skrivet av Dicez:

Min första craft av Razorspikes gav mig bracers som skulle vart värda 2 miljarder gold på AH om dom hade gått sälja ^^

230 dex
94 vit
57 arc res
45 all res
195 armor
5.0% crit

2 miljarder, du hör ju själv hur sjukt det är att saker ligger ute för dom priserna

Medlem
Skrivet av ilduce:

Förstår inte hatet mot AH..
Det är inget PVP inriktat mmo. Man måste inte använda AH om man inte vill.. Vad fan spelar det för roll vad andra har för gear, det påverkar inte ditt spelande för fem öre....

Hatet mot AHt från mig iaf är att det förstör drop raten på allt, just nu märker man ingen skilnad på att ha Magic find och att inte ha för allt det man får är skräp, jag har suttit och farmat as länge för items så jag kan klara mig på svårare Monster power och hittade inget alls så jag vände mig till AH vilket jag annars aldrig skulle gjort men jag orkade inte farma mer efter att ha slösat 400+ timmar på det utan något resultat alls. Vanliga AH är helt okej men det är Real Money AH som gör jobbet att sabba för alla då drop raten går ner så att folk ska bli tvingade till att använda det för att få det bästa gearet i spelet, dock är det så att farma och PvP var det som gjorde D2 men vi har inget riktigt PvP än. (jag använde gold AH inte RMAH så fick inte ut allt för bra items)
Så är det iaf för mig..

Medlem
Skrivet av Floppydick:
Skrivet av Stubben:

Vad du tycker kanske inte andra tycker.

Nähäää? Tack för att du klargjorde det.

Och ändå sitter du och kliar dig i huvudet hur folk kan tycka en viss sak.

Medlem

Jag ser fram emot Diablo 3:s utveckling, hur spelet kommer anpassas till 2013:s spelkonkurrens, spelarinställning osv.
Liksom mycket kan inte allt vara superbra från början, jag tyckte själv att diablo 3 inte var som jag trodde det skulle vara. Bara några få kunde farma och få dyra saker medans resten satt där i act 1 inferno och knappt kunde döda eliter....Spelet som kom i Maj och hur det ser ut idag inte ens 1 år efter release är ju som dag och natt. Visst farmandet är rätt lika MEN du får ut så mycket mer från det idag. Mer xp, fler drops, större chans för de nya recepten osv. Liksom de som gnäller att D2 var bättre varför spelar ni inte det idag? För att det aldrig skulle hålla inse fakta. D2 hade Monsterpower, blizzard införde det i D3. Ni nostalgisjuka kommer ju klaga oavsett vad de gör med spelet, skulle de modda det till D2 och förbättra grafiken skulle ni gnälla för att det inte är som orginalet osv. Ni vet ju själva hur det är när man minns saker från när man var yngre, hur något smakade eller hur något upplevdes....det går inte kämpa mot nostalgi det enda man kan göra är anpassa sig eller byta spel.

Jag ser jättemycket fram emot kommande patchar!

/Casual Diablo 3 spelare som inte har massa miljarder.

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:
Skrivet av SetSail4Fail:

Ut med diablo3 In med PATH OF EXILE!

Path Of Exile är bra men det som får mig att tappa lusten är att banorna nollställs om man t ex har varit inne byggnad/grotta med flera våningar, när man sedan kommer ut så är kartan nollställd vilket fick mig att tappa lusten att fortsätta spela spelet

Det kommer ändras vid lanseringen, eftersom att de hade problem med överbelastade servrar la dom in en 8-15 min timer.

12
Skriv svar