Följ Heart of the Swarm-lanseringen live!

Robot
Följ Heart of the Swarm-lanseringen live!

Vi är på plats i såväl Versaille som i Stockholm för att följa lanseringen av Heart of the Swarm - du kan se den här.

#starcraft-ii-heart-of-the-swarm


Medlem
Följ Heart of the Swarm-lanseringen live!

Lär få mitt CE imorgon! WOOOHOOOOOOOOOOO!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

pvp i finalen.... kunde man ju tänka sig... OP!

Inaktiv
Skrivet av mrmanman:

pvp i finalen.... kunde man ju tänka sig... OP!

Hellre det än ZvZ

Medlem
Skrivet av Remus:

Lär få mitt CE imorgon! WOOOHOOOOOOOOOOO!

Lycka till på uppkörningen då!


signatur

Did you grab my ass?

Inaktiv
Skrivet av OptimusMule:
Skrivet av mrmanman:

pvp i finalen.... kunde man ju tänka sig... OP!

Hellre det än ZvZ

Måste hålla med om det, ZvZ är så fruktansvärt tråkigt i HotS.

Medlem

Tjenare, jag har precis tänk börja spela lite sc2 och tänkte höra om ni har några tips till hur jag ska gå tillväga?

Borde jag spela campaign först (Båda två då jag redan förköpt hots) eller ska man hoppa in bronze och nöta?

Vet inte vilken ras jag vill spela heller och det är det jobbigaste

Medlem
Skrivet av hastapan:

Tjenare, jag har precis tänk börja spela lite sc2 och tänkte höra om ni har några tips till hur jag ska gå tillväga?

Borde jag spela campaign först (Båda två då jag redan förköpt hots) eller ska man hoppa in bronze och nöta?

Vet inte vilken ras jag vill spela heller och det är det jobbigaste

Hots har lagt till träningsläge bla. och andra finesser som skall göra det enklare för personer att börja spela. Så lycka till!

Medlem

Nu kör vi!!!!! Laddar ner nu, 40%!

Medlem
Skrivet av hastapan:

Tjenare, jag har precis tänk börja spela lite sc2 och tänkte höra om ni har några tips till hur jag ska gå tillväga?

Borde jag spela campaign först (Båda två då jag redan förköpt hots) eller ska man hoppa in bronze och nöta?

Vet inte vilken ras jag vill spela heller och det är det jobbigaste

Kör Campaign först så att du lär dig grunderna. Sedan kan du börja spela online. Matchmaking systemet är bra, och du kommer att matchas mot spelare på din egen nivå!

Medlem

Det som är synd är väl att det är terran först och nu zerg campaigns, vill ju se protos lite mer och lära sig hur dom funkar lite mer, men som sagt dem har ju lagt till tutorials som verkar vettiga!

Vi syns på laddern

Medlem
Skrivet av hastapan:

Tjenare, jag har precis tänk börja spela lite sc2 och tänkte höra om ni har några tips till hur jag ska gå tillväga?

Borde jag spela campaign först (Båda två då jag redan förköpt hots) eller ska man hoppa in bronze och nöta?

Vet inte vilken ras jag vill spela heller och det är det jobbigaste

Jag rekommenderar att ta en titt på DignitasApollos tutorials på youtube. Hjälpte mig oerhört mycket

1
Skriv svar