Arma III - Dslyecxi guidar oss genom spelet

Medlem
Skrivet av doie331:

En sak jag tycker är retarderad är att jag inte får högre Fps än cirak 20-30... Low settings eller Ultra.. Ingen skillnad på fps

Annars riktigt najs spel, inte samma känsla som arma 2 dock.

Det var väll själva fan att folk inte kan lära sig vad en Alfa eller Beta innebär.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Skrivet av cags91:

Gjorde en video så att folk kan se lite hur det ser ut, http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=YINMVhTaiqQ

Såg bra ut det där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Varför är det fult? För att det inte har massa orealistiska ljus och kontraster? som Battlefield 3? Spelet ser grymt snyggt ut.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av doie331:

En sak jag tycker är retarderad är att jag inte får högre Fps än cirak 20-30... Low settings eller Ultra.. Ingen skillnad på fps

Annars riktigt najs spel, inte samma känsla som arma 2 dock.

Det var väll själva fan att folk inte kan lära sig vad en Alfa eller Beta innebär.

Att påpeka att något är Alpha eller Beta är rätt intetsägande med tanke på att varje spel som släpper en Alpha eller Beta skiljer sig från varandra, det är ju inte så att Battlefield 3 Alpha och Arma 3 Alpha använder sig utav samma settings, så jag tycker folk har all rätt att påpeka saker med tanke på att det står ingenstans om vilka funktioner som ingår och inte ingår i Alphan. Inte vad jag vet iaf, om det är någon som har en länk, länka gärna.

Medlem

Nice, har så jävla svårt för mr. Dslyecxi namn dock haha Även när han uttalar det så låter det ju precis som det svenska ordet dyslexi

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av doie331:

En sak jag tycker är retarderad är att jag inte får högre Fps än cirak 20-30... Low settings eller Ultra.. Ingen skillnad på fps

Annars riktigt najs spel, inte samma känsla som arma 2 dock.

Det var väll själva fan att folk inte kan lära sig vad en Alfa eller Beta innebär.

Att man ska bli upprörd är helt orelevant, jag tyckte det var lite konstigt bara, självklart är det en alpha och jag vet att de är relativt ostabila, körde själv bf3 alpha som, var åt helvete den också.

Men att sedan man inte får högre fps på grund av det är fortfarande konstig, kvittar om det är alpha eller beta, bli inte så arg. En vanlig diskussion kan man väl ha? Eller?

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av doie331:

En sak jag tycker är retarderad är att jag inte får högre Fps än cirak 20-30... Low settings eller Ultra.. Ingen skillnad på fps

Annars riktigt najs spel, inte samma känsla som arma 2 dock.

Det var väll själva fan att folk inte kan lära sig vad en Alfa eller Beta innebär.

Att påpeka att något är Alpha eller Beta är rätt intetsägande med tanke på att varje spel som släpper en Alpha eller Beta skiljer sig från varandra, det är ju inte så att Battlefield 3 Alpha och Arma 3 Alpha använder sig utav samma settings, så jag tycker folk har all rätt att påpeka saker med tanke på att det står ingenstans om vilka funktioner som ingår och inte ingår i Alphan. Inte vad jag vet iaf, om det är någon som har en länk, länka gärna.

Exakt detta som jag hade i åtanke, tackar dig för att du förstår!

Medlem

Det är där vi skiljer oss från varann, HC spelar för värdet på spel / simulator medan casual eller "noobs" lirar för grafiken.

om detta är sant som visas i filmen så kan och blir, hoppas jag iaf startskottet på återtagandet av speltronen för PC, denna simulator skall absolut INTE portas till någon konsoll för det hör inte hemma där.

hoppas bara att det blir så som man visade det och verkligen ger moddarna det stöd och verktyg som krävs för en stark överlevnad flera år framåt.

ARMA III, lätt, så länge man levererar det man lovar!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Kimpur:

va fult

Säg något som är snyggare?

jag


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Geeks Gaming
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Kimpur:

va fult

Säg något som är snyggare?

jag

Hahahahahhaha... mjo okey då säger vi de

Medlem

Den videon fick mig att förboka/köpa, så här ska pc spel vara tänkta!
Nu är bara frågan var man hittar folk för att köra en pluton mot hundratals AI-soldater?

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Kimpur:

va fult

Säg något som är snyggare?

jag

Hahahahahhaha... mjo okey då säger vi de


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Synd att optimering är lika urusel som dess föregångare ARMA 2.

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av cags91:

Gjorde en video så att folk kan se lite hur det ser ut, http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=YINMVhTaiqQ

Du borde höja ditt micljud då spelljudet överöstar vad du säger. (Om man kör Bandicam istället för Fraps så får man en separat ljudkanal för mic så kan man höja ljudet i efterhand)

Tack för tipset! Jag störde mig sjukt mycket på att det var för lågt, men var inte så mycket att göra åt det när det som sagt inte var en separat ljudkanal.


signatur

cags

12
Skriv svar