Tips: Wrath Of The Dead Rabbit

Medlem
Tips: Wrath Of The Dead Rabbit

Jag brukar inte spela plattforms-spel så mycket. Men jag är helsåld på Hell Yeay! Wrath of the Dead Rabbit från SEGA som finns på PSN just nu.

Spelet har en ganska lättvindig berättelse där man spelar som jävulskaninen Ash som är prins i helvetet. Någon har fotograferat honom när han badar med en gummianka och laddat upp bilden på nätet. När Ash upptäcker detta ger han sig iväg för att hämnas och för att inte få sitt rykte förstört dödar han också alla som sett bilderna.

En enkel berättelse upplagd på ett kul sätt. Varje monster/demon bjuder på någon typ av utmaning men listar man bara ut hur man ska göra så är spelet inte alltför svårt, har spelat ganska länge och ännu inte kört fast. Har iofs bara kommit till första bossfighten än och den var lite klurig i början, tills jag upptäckte mönstret ..

Spelet är perfekt som avkopplingslir och passar bra att spela några minuter när man har lite tid över och inte känner att man orkar ladda igång ett större spel.

#blogg

Medlem
Tips: Wrath Of The Dead Rabbit

Testade demon för ett tag sedan, färgglatt och totalt kaos summerar spelet ganska bra

1
Skriv svar