Black Ops 2 får kosmetiska mikrotransaktioner

Robot
Black Ops 2 får kosmetiska mikrotransaktioner

Inledningsvis endast för Xbox 360-spelare, men även till pc och Playstation 3-nyttjare vid ett senare skede.

#activision, #call-of-duty-black-ops-ii


Medlem
Black Ops 2 får kosmetiska mikrotransaktioner

I vanliga fall kanske man skulle tycka sånt här vara intressant (nåja, något iallafall) men då man vet att en uppföljare i serien kommer lanseras i höst och större delen av marknaden kommer gå över till den..... >.>

Medlem

Nej, asså... Nej.

Medlem

Man kan ju lika gärna hänga en skylt över sig där det står I'm stupid. Man blir lika lätt igenkänd.

Medlem

Påverkar inte gameplay överhuvudtaget. Således helt ok tycker jag. Trevligt t o m.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Det här är djävulens påfund!

Medlem

Det här är nog bara början. De smyger väl in det i Black Ops 2 nu med oskyldiga kosmetiska grejer, och slår på stor med special-vapen, XP-paket m.m. till nästa CoD när de tror att folk vant sig med grejen.
Och nej, jag är ingen Cod-hatare, jag äger varenda Cod-spel som släppts till 360n, men jag har en väldigt olustig föraning...

Medlem

Vill man lägga extra pengar på att stå ut ifrån mängden eller se annorlunda ut med lite roliga/coola skins så visst. Varför inte?

Jag har köpt en del skins till mina champions på LoL.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Whoo nuketown 2025 gratis :DDD har längat som fän på det

Medlem

Om det är kosmetiskt har jag inget problem med det.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Det här är djävulens påfund!

LOL


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

Dyka upp för pc och Playstation 3 vid ett senare skede, senare.. Alltid senare. :']

Medlem

Ni glömde den bästa delen av nyheten, man kan köpa bacon-camo till vapnen!

http://oneofswords.com/2013/03/nuketown-2025-now-free-for-eve...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

1
Skriv svar