Ladda ner musiken till Mass Effect 3: Citadel

Robot
Ladda ner musiken till Mass Effect 3: Citadel

EA och Bioware bjussar på musiken från det sista tillägget i Shepards saga.

#nyhetstips, #mass-effect-3, #bioware


Inaktiv
Ladda ner musiken till Mass Effect 3: Citadel

Är det inklusive Sing-Along-Mode?

Medlem

Det var riktigt bjussigt av dem. Vet dock inte hur lång tid det kommer ta innan jag ens spelar ME3 Citadel. Men nån gång, sure!

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Det var riktigt bjussigt av dem. Vet dock inte hur lång tid det kommer ta innan jag ens spelar ME3 Citadel. Men nån gång, sure!

Ett måste för ett average(eller mer) fan för mass effect imo, fruktansvärd bra, main ploten kanske är lite lame, men tiden med alla squadmate( OCH WREX ) är så fruktansvärt rolig och bra så det är värt det !

Medlem
Skrivet av generalfil:
Skrivet av DarkZide8:

Det var riktigt bjussigt av dem. Vet dock inte hur lång tid det kommer ta innan jag ens spelar ME3 Citadel. Men nån gång, sure!

Ett måste för ett average(eller mer) fan för mass effect imo, fruktansvärd bra, main ploten kanske är lite lame, men tiden med alla squadmate( OCH WREX ) är så fruktansvärt rolig och bra så det är värt det !

Yeah jag har hört det ska vara en del fanservice, så man kan ju ta och kolla det iaf.

Medlem

@DarkZide8 Om du inte vet vad det är så är det nästan som ett christmas special avsnitt på tv med oseriösare story som inte har något med vanliga storyn att göra och en gigantisk mängd insiderskämt.
Känns mer som Saints Row 3 än Mass Effect ibland och det menar jag på bästa möjliga sätt!

Medlem

Citadel var tokigt bra! Så himla rolig, hade tårar i ögnen ett par gånger. Så roligt att äntligen ha hela gänget med sig samtidigt.

Stort skratt för Wrex i baren och hur jobbigt livet blir efter en viss situation har retts ut. För mig har det tagit flera kvällar att komma igenom hela materialet, då har jag lirat lite i arenan emellanåt för skojs skull.

10/10 för min del, ser redan fram emot att spela igenom det här men en ny Shepard och med andra val gjorda tidigare i serien.

1
Skriv svar