Payday 2 filmklipp...

Medlem
Payday 2 filmklipp...

Jobbade en kvart på Payday 2 innan jag slutade på overkill tidigare, nu såg jag en film av tvåan, ser grymt ut. Payday har ju alltid varit bättre än L4D och nu är det ingen tvekan längre.

Nu skall de bara styra upp en bra kopia på swat eller rainbow - så är de set for life.

#blogg


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Payday 2 filmklipp...

Springer ut och skjuter ihjäl en massa SWAT, ser riktigt kasst ut.

Det första Payday är otroligt obalancerat, och svårt. Police spawnar hela tiden och kartorna blir översvämmade. Man har inte en chans.

Här i denna videon såg man att Ai:n inte var klockren, dessutom föll poliserna ihop på vissa ställen innan de blev skjutna, glas gick isönder bråkdelen av en sekund innan man måttade slagen. Tycker Starbreeze borde ha lagt tid på något annat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser inte ut som de förbättrat spelet jämfört med originalet tyvärr... Payday var väl måttligt kul men hade stora brister, brister som de inte verkar fixa till uppföljaren

Tycker Payday är helt suveränt

Skrivet av LoyalCrystalean:

Tycker Payday är helt suveränt

Då har du nog spelat med ett gäng kompisar som förstår sig på hur det funkar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det första Payday är otroligt obalancerat, och svårt. Police spawnar hela tiden och kartorna blir översvämmade. Man har inte en chans.

Här i denna videon såg man att Ai:n inte var klockren, dessutom föll poliserna ihop på vissa ställen innan de blev skjutna, glas gick isönder bråkdelen av en sekund innan man måttade slagen. Tycker Starbreeze borde ha lagt tid på något annat.

De har jobbat på AI:n, färre spawn men smartare och bättre på att samarbeta. Ni kan inte döma något av 3 min?

Kolla denna 14 min gameplay videon samt intervjun med David Goldfarb.

http://www.gamespot.com/payday-2/videos/now-playing-payday-2-...

http://www.gameranx.com/features/id/13351/article/payday-2-in...

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det första Payday är otroligt obalancerat, och svårt. Police spawnar hela tiden och kartorna blir översvämmade. Man har inte en chans.

Här i denna videon såg man att Ai:n inte var klockren, dessutom föll poliserna ihop på vissa ställen innan de blev skjutna, glas gick isönder bråkdelen av en sekund innan man måttade slagen. Tycker Starbreeze borde ha lagt tid på något annat.

Det är verkligen ett lätt spel att förstå och om man tycker det är svårt så finns det alltid easy mode. Spelet är mer som ett arkadspel, man får se det lite så, no cake walk.

Dessutom, starbreeze borde verkligen inte satsa på något annat, om någon tror att starbreeze skulle överleva som företag på att hålla på som de gjort de senaste åren så... ja...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Föredrar faktiskt L4D, men jag hoppas självklart att det går bra för spelet!

1
Skriv svar