Så uppdateras Planetside 2 i mars

Robot
Så uppdateras Planetside 2 i mars

Free-to-play-pangaren utökas på löpande band, och en ny film visar upp hur just mars-scenariot kommer fortlöpa.

#sony, #planetside-2


Medlem
Så uppdateras Planetside 2 i mars

Grymt najs!!

Medlem

Har dom fixat priserna än då? Som det är nu kostar spelet/tar alldeles för lång tid för att låsa upp något.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Har dom fixat priserna än då? Som det är nu kostar spelet/tar alldeles för lång tid för att låsa upp något.

fortfarande1000points för att köpa vapen..


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Som alpha squad-spelare tröttnade jag hyggligt fort på PS2 måste jag säga. Kändes bara så enformigt efter en stund. Attackera här, försvara där, skjut några, dö, spawna om, repeat. Som att vara fast i något limbo med evigt krig som aldrig tar slut. Förstår visserligen att det är så det måste vara, men det vore kul med lite random events av något slag, alternativt att världen resetas varannan månad och ett vinnande lag koras.

Medlem

Jippi, jag älskar detta spelet! :'D

Medlem

Hade gärna sett att spelet förde kampanjer som i Battleground Europe. Om de allierade förlorar Antwerpen ligger de pyrt till, men en förlorad provins eller t.o.m en hel kontinent spelar ingen större roll i PS2, för den kommer byta hand igen så fort det segrande laget börjar logga ur....

Medlem

Håller med Biggles, just nu känns det hela som en stor "free-for-all" utan klara objektiv. Gillar spelet för övrigt.

Medlem

Någon annan som fick känslan av att hon har sneglat på League of Legends Patch Previews?

Medlem

Kollar man på deras "Roadmap" de vill säga kommande saker så kommer det bli trevligare och trevligare spel.

Medlem

Lirade alpha och beta, köpte desvärre spelet -.-" Ush vilka röra menyer, dålig optimering och usel ingame comands.....

De skulle ha väntat 6 månader med släpp, så skulle spelet varit 10 gånger bättre

Medlem

Jag gillar PS2, men spelet avnjutes bäst i lagom dos.

Medlem
Skrivet av Tootzi:

Jag gillar PS2, men spelet avnjutes bäst i lagom dos.

Bästa sammanfattningen av ps2 jag läst!

Själv intog jag för stor dos i höst/vinter och avvänjer mig nu åtminstone tills nästa kontinent kommer.

Bara så synd, intresset för ps2 höll några månader, ps1 höll i flera år.
Började lira WWIIonline i helgen igen och det håller fortfarande, trots åldern och bristen på spelare.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar