Brothers in Arms: Furious 4

Medlem
Brothers in Arms: Furious 4

Tja!!!

Va hände me spelet Brothers in Arms: Furious 4???
bara nyfiken......


signatur

How you doin?!

Medlem

Har inte hört nått på ett tag.

Jag hoppas på att det har lagts ner eller döpts om BiA ska inte vara nått arkadiskt trams :/


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Mytacism:

Har inte hört nått på ett tag.

Jag hoppas på att det har lagts ner eller döpts om BiA ska inte vara nått arkadiskt trams :/

Hade nog varit coolt spel "OM" spelets kmr släppas


signatur

How you doin?!

Medlem

Nu har jag inte direkt någon källa som stödjer mig här, men var det inte snack om att spelet skulle fortsätta utvecklas under ett annat namn?

Medlem

Rykten har jag oxå hört att spelet skulle fortsätta under nån annan men där dog de oxå för ingen har snackat bara slutat så.


signatur

How you doin?!

Medlem

Publicerade inte FZa en nyhet för inte så länge sen där Gearbox sa att det var nedlagt och att det iställte satsade på ett renodlat/klassiskt Brother in Arms spel istället.

Nu kan ja inte hitta den artikeln då sök funktionen och informationen som visas per företagsprofil här på FZa är under all kritik. Vad hände med att försöka göra saker lätt för användaren....

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Publicerade inte FZa en nyhet för inte så länge sen där Gearbox sa att det var nedlagt och att det iställte satsade på ett renodlat/klassiskt Brother in Arms spel istället.

Nu kan ja inte hitta den artikeln då sök funktionen och informationen som visas per företagsprofil här på FZa är under all kritik. Vad hände med att försöka göra saker lätt för användaren....

Ja nu du skrev de så fick jag tänka efter jupp dom skrev de för ett tag sen.....


signatur

How you doin?!

Medlem
Medlem

Tråkigt att man egentligen ska behöva länka till artiklar på andra sidor då jag är 90% säker på att FZ skrev om detta...

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Tråkigt att man egentligen ska behöva länka till artiklar på andra sidor då jag är 90% säker på att FZ skrev om detta...

Ja, men det är rätt svårt att hitta vissa artiklar på FZ ibland.

Medlem

Jahaa då får man vänta då ju :/
tack för alla svaren


signatur

How you doin?!

Medlem
Skrivet av Ibelin:
Skrivet av BeeJac:

Tråkigt att man egentligen ska behöva länka till artiklar på andra sidor då jag är 90% säker på att FZ skrev om detta...

Ja, men det är rätt svårt att hitta vissa artiklar på FZ ibland.

Precis!

1
Skriv svar