Önska sej när man fyller 30?

Medlem

Linser är ju bra!

Lagar du någon mat så är en keramisk kniv gööörbra!

Medlem
Skrivet av IceMan:

åå en 3D printer vore skit kul ju

tack mannen men ja spelar inte dota

kom på en grej nyss! en ögon undersökning+linser!
synen har gått ner rätt bra senaste åren, så en sån sak skulle sitta jävligt bra! ))

ögonlaser


signatur

thank you, come again

Medlem

vet inte om man vågar laser. har ju hört om vissa som fått problem å en del blitt av med synen. vågar inte ta risken, tänk om jag inte kan få se min son resten av livet?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Önska dig besök av släkt o vänner och bjud dem på fika och tacka dem för att de funnits där alla dessa år.
Mer än så behövs inte, oavsett du fyller 29 eller 30.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

En ny dator kanske? Förutsatt att du har en gammal då..

Medlem
Skrivet av IceMan:

vet inte om man vågar laser. har ju hört om vissa som fått problem å en del blitt av med synen. vågar inte ta risken, tänk om jag inte kan få se min son resten av livet?

Inga problem med laser nuförtiden men om din syn inte varit stabil de senaste 3-4 åren så är det ingen idé.
Om synen fortfarande ändras (till det bättre eller sämre) så finns det inget som säger att ögonlaseroperationen hindrar att ögat fortsätter ändra sig.
Det kan då vara så att du några år efter operationen får dålig syn igen eftersom din syn inte var stabil till att börja med.

30 spel, ett för varje år.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av IceMan:

vet inte om man vågar laser. har ju hört om vissa som fått problem å en del blitt av med synen. vågar inte ta risken, tänk om jag inte kan få se min son resten av livet?

Inga problem med laser nuförtiden men om din syn inte varit stabil de senaste 3-4 åren så är det ingen idé.
Om synen fortfarande ändras (till det bättre eller sämre) så finns det inget som säger att ögonlaseroperationen hindrar att ögat fortsätter ändra sig.
Det kan då vara så att du några år efter operationen får dålig syn igen eftersom din syn inte var stabil till att börja med.

Aha det visste jag inte. trodde en gång=bra för alltid.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

30 spel, ett för varje år.

haha ja det vore nått
Tyvärr finns det inte 30 bra spel nu som jag inte har som jag skulle vilja ha ^^


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar