Payday 2 annonserat - se premiärtrailern!

Robot
Payday 2 annonserat - se premiärtrailern!

Overkill Software presenterar den tjuvaktiga uppföljaren med ett filmklipp.

#nyhetstips, #payday-the-heist, #grin, #overkill-software, #payday-2


Medlem
Payday 2 annonserat - se premiärtrailern!

Sweet! Payday såg lite halvdant ut när man kollade gameplay när det kom med var faktiskt överraskande roligt att spela, rekommenderas om man har ett par vänner till hands

Medlem

Sjukt roligt spel på LAN, galet taggad för detta

Medlem

blir nog ett köp...


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ge mig möjligheten att förköpa det nu!

Medlem

Hoppas de fixat AIn och gjort det något mer objective base mer än gå till punkt x, tryck use, stå där i några minuter, gå till punkt y, rinse and repeat.
Ettan var verkligen lovande och vi var ett gäng som köpte det och spelade ihop, men då det bara var en simpel shooter i förklänad tröttnade vi rätt fort. Hoppades på contentpatchar men istället fick vi nu en tvåa, får se om det är något att ha men jag är skeptisk.

Medlem

Ettan det var ett skitskoj koncept men ack vad det blev långtråkigt när man märkte att det var ett left for dead reskin. Poliser springer in och dör som om dom inte bryr sig om sitt liv.

Skribent

Eftersom jag är en sån stor onlinespelsnörd måste jag ju känna hypen här.

Men det finns väldigt mycket att förbättra från originalet som egentligen aldrig var något annat än en oslipad diamant. Tamazin och pippen här ovan sammanfattar mina åsikter rätt bra. Upp till bevis, Overkill!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Mindre waves of enemies och mer taktik & stealth så skulle payday ha varit underbart. Nu är det inte mer än halvbra.

Hoppas de försöker göra det mer intelligent, kommer köpa och testa hur som helst.

Medlem

Ganska säker på att de som gillade ettan kommer älska tvåan och de som inte var säkra på ettan kommer gilla tvåan mycket mera.

"There's a lot of differences which I don't think the gameplay video necessarily shows (sneak gameplay, progression, mission structure, career tree, weapon handling etc). But it'll be shown in due time. :)"


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Gillar hur de tagit scenen med masken från The Dark Knight ^^ Spelade aldrig första men har alltid tyckt att konceptet verkar riktigt roligt.

Medlem

Tack FZ. Ett 35 sekunder klipp innehåller 30 sekunders reklam.
Blir att använda Youtube i fortsättningen

Medlem
Skrivet av Puerten:

Mindre waves of enemies och mer taktik & stealth så skulle payday ha varit underbart. Nu är det inte mer än halvbra.

Hoppas de försöker göra det mer intelligent, kommer köpa och testa hur som helst.

Just det de jobbat på bla...

14 min gameplay, low level heist:
http://www.gamespot.com/shows/now-playing/?event=payday_22013...

http://www.gameranx.com/features/id/13351/article/payday-2-in...

Medlem

Första spelet var en enorm besvikelse. Skrevs upp som ett bankråns-spel. En bana hade en bank, och de flesta handlade om att combata en oändlig ström poliser som blev starkare med tiden. Ett spel på räls helt enkelt. Skittrist.

Jag skulle vilja ha ett spel som på ett mer komplicerat och utvecklat sätt sätter dig i bankrånarens skor. Inte bara mosa ner tusentals poliser medan vi väntar på att nästa fas ska bli klar.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Första spelet var en enorm besvikelse. Skrevs upp som ett bankråns-spel. En bana hade en bank, och de flesta handlade om att combata en oändlig ström poliser som blev starkare med tiden. Ett spel på räls helt enkelt. Skittrist.

Jag skulle vilja ha ett spel som på ett mer komplicerat och utvecklat sätt sätter dig i bankrånarens skor. Inte bara mosa ner tusentals poliser medan vi väntar på att nästa fas ska bli klar.

Kan hålla med om att det blev stundom lite väl löjligt med zombie-poliserna men så illa var inte spelet faktiskt. Banken var bra men så var också juvel-banan då man tydligen kan klara av den i stort sett utan att någonsin få polisen på dig.

Kul är det iallafall att dom gör en uppföljare som tar an många av dessa problem på något vis. Det skulle till exempel vara idealt ifall en "assault" var det slutgiltliga fasen och att man hade minimala chanser att överleva en sådan attack. Mer realistiskt än zombie-approachen iallafall

1
Skriv svar