Multiplayer i Cyberpunk 2077

Robot
Multiplayer i Cyberpunk 2077
Medlem
Multiplayer i Cyberpunk 2077

Va, ingen Tipsat av: Wintermist? Nä nu jävlar!

EDIT: Haha, lugnt, jag skojade bara ;D (Men tack för ni la till det)

Redaktör
Ponny
Skrivet av Wintermist:

Va, ingen Tipsat av: Wintermist? Nä nu jävlar!

Men ser du inte. Det står ju där?
Och har gjort det, eh, hela tiden.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Wintermist:

Va, ingen Tipsat av: Wintermist? Nä nu jävlar!

Men ser du inte. Det står ju där?
Och har gjort det, eh, hela tiden.

Nä vete fasiken, det stod inte där först :/

Redaktör
Ponny
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Wintermist:

Va, ingen Tipsat av: Wintermist? Nä nu jävlar!

Men ser du inte. Det står ju där?
Och har gjort det, eh, hela tiden.

Nä vete fasiken, det stod inte där först :/

Jag skojade bara! "Eh" lade jag till för att det skulle framgå, men det är svårt att få ironi att framgå i skrift. Men nu står det i alla fall där, som det ska.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Hehe, så sant. Man tror man är förstådd... men näe...

phi
Medlem

Så länge det inte påverkar singleplayer, som vanligt, så är det okej.

Medlem

"I sitt tredje spel någonsin kommer den polska sagofabriken CD Projekt"

Men eftersom The witcher 3 kommer att släppas innan Cyberpunk 2077, blir inte då, rent tekniskt sätt, Cyberpunk deras fjärde spel?


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Wintermist:

Va, ingen Tipsat av: Wintermist? Nä nu jävlar!

Men ser du inte. Det står ju där?
Och har gjort det, eh, hela tiden.

Nä vete fasiken, det stod inte där först :/

Jag skojade bara! "Eh" lade jag till för att det skulle framgå, men det är svårt att få ironi att framgå i skrift. Men nu står det i alla fall där, som det ska.

Får börja kämpa för att få in http://en.wikipedia.org/wiki/Irony_mark#Irony_mark i vardagsspråket(texter) ;p

Medlem

Blir mer och mer orolig. Två open world spel samtidigt, och nu även multiplayer? Hoppas vi slipper se repris av gamla missöden. Verkligen en studio jag vill se fortsätta i samma spår som tidigare.

Medlem

Kan inte vänta tills de visar mer från det här spelet och så länge som detta inte påverkar SP delen av spelet har jag inga som helst problem med det. Jag har fullt förtroende för CD Project RED och Mike Pondsmith.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Blir mer och mer orolig. Två open world spel samtidigt, och nu även multiplayer? Hoppas vi slipper se repris av gamla missöden. Verkligen en studio jag vill se fortsätta i samma spår som tidigare.

Om det är ett företag som kan klara av det här så är det CD Projekt, fast jag håller med dig. Man blir lite orolig ändå. Om de lyckas göra allt det här så, tja..jag vet inte. Bli sk. 'Speechless'.

Medlem

Vad vart det jag sa till er? att det skulle ha multiplayer ingen lyssnade

oroa er inte det finns två sätt dom kommer göra det på.

1. dom kommer ha singelplayer med open world du kan ej spela med andra här utan multiplayern blir en serparat open world så du kan ej ta in signeplayer gubbarna på multiplayer världen.

eller 2. Du har singel och multiplayer du kan gå med games som har tillåten multiplayer spelhet, hur många multiplayern kommer stöda, om det kommer vara öppna servrar osv osv eller det kommer vara som springa med max 4 spelare mp, dunno.

Men dom kommer göra det på ett sätt där sp RPG snubbar inte behöver vara oroliga

Medlem

Är egentligen inget större fan av cyberpunk (genren) men CDproject har ju en tendens att göra bra ifrån sig (årtiondets underdrift från min sida)

Medlem

"– Det kommer bli ett storybaserat rollspel med otroligt singleplayer, men vi kommer att lägga till multiplayer-inslag"
Multiplayer inslag? Ja jag gillar er, men detta känns nästan som ett finare sätt att säga DRM

Medlem
Skrivet av Smoo87:

"– Det kommer bli ett storybaserat rollspel med otroligt singleplayer, men vi kommer att lägga till multiplayer-inslag"
Multiplayer inslag? Ja jag gillar er, men detta känns nästan som ett finare sätt att säga DRM

Bara för att det finns multiplayer betyder det inte att man alltid måste vara online även för singleplayerdelen. Men multiplayer brukar tvingas på vissa spel för att få folk att köpa spelet just för multiplayer, lite som Tomb Raider osv. Jag tror inte att CD Projekt kommer införa DRM i sina spel.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Blir mer och mer orolig. Två open world spel samtidigt, och nu även multiplayer? Hoppas vi slipper se repris av gamla missöden. Verkligen en studio jag vill se fortsätta i samma spår som tidigare.

Kan vara så simpelt att de nyttjar samma motor i båda spelen och att de två utvecklingsteamen utvecklas på två håll för att senar e dra nytta av varandras talanger. Allt för att undvika inavel.

Medlem
Skrivet av Smoo87:

"– Det kommer bli ett storybaserat rollspel med otroligt singleplayer, men vi kommer att lägga till multiplayer-inslag"
Multiplayer inslag? Ja jag gillar er, men detta känns nästan som ett finare sätt att säga DRM

CDProject är en stor motståndare till DRM. Många av deras fans köper flera kopior av spelet bara för att visa vad rätt de har. Jag däribland.

k3m
Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Smoo87:

"– Det kommer bli ett storybaserat rollspel med otroligt singleplayer, men vi kommer att lägga till multiplayer-inslag"
Multiplayer inslag? Ja jag gillar er, men detta känns nästan som ett finare sätt att säga DRM

CDProject är en stor motståndare till DRM. Många av deras fans köper flera kopior av spelet bara för att visa vad rätt de har. Jag däribland.

Jag med

Som många andra har skrivit. Så länge enspelar kampanjen inte drabbas och konstant-uppkopplad inte krävs, så spelar det ingen som helst roll.

Medlem

De har till och med sagt att båda spelen använder modifierad Red-engine har jag för mig. Tänkte mer ekonomiskt.

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av Smoo87:

"– Det kommer bli ett storybaserat rollspel med otroligt singleplayer, men vi kommer att lägga till multiplayer-inslag"
Multiplayer inslag? Ja jag gillar er, men detta känns nästan som ett finare sätt att säga DRM

Bara för att det finns multiplayer betyder det inte att man alltid måste vara online även för singleplayerdelen. Men multiplayer brukar tvingas på vissa spel för att få folk att köpa spelet just för multiplayer, lite som Tomb Raider osv. Jag tror inte att CD Projekt kommer införa DRM i sina spel.

Multiplayer inslag, inte multiplayer, stor skillnad på dom 2, därav min frågeställning, multiplayerinslag kan betyda jäkligt mkt

Skrivet av Draug:
Skrivet av Smoo87:

"– Det kommer bli ett storybaserat rollspel med otroligt singleplayer, men vi kommer att lägga till multiplayer-inslag"
Multiplayer inslag? Ja jag gillar er, men detta känns nästan som ett finare sätt att säga DRM

CDProject är en stor motståndare till DRM. Många av deras fans köper flera kopior av spelet bara för att visa vad rätt de har. Jag däribland.

Aha ok, så insatt är jag inte i dom , men det låter bra Jag ska kunna vara offline när jag har betalat för mitt sp spel

1
Skriv svar