En mod för dig som vill ha lite bättre klimat i Skyrim

Robot
En mod för dig som vill ha lite bättre klimat i Skyrim

För dig som är trött på att leva och spela i kallt klimat har räddningen anlänt.

#nyhetstips, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
En mod för dig som vill ha lite bättre klimat i Skyrim

Äntligen kan man testa spelet. Pallade inte köpa både skyrim och en ljusterapilampa till det, dyrt...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Well this was unexpected.

Medlem

Jäklar vad nice. Gillade verkligen inte all snö så det här ska bli kul att testa.

Inaktiv

Helvete....skillad kille!!!

Medlem

Ska låta honom uppdatera modden lite, få lite support till alla DLC's osv.

Inaktiv

Jag tar hans mod framför alla andra, om det fungerar så bra som det verkar. Han har ju verkligen satt ribban hur bra en mod kan bli - dags för resten att ställa sig i ledet.

Medlem

Äsch, en sann Dragonborn kör spelet vanilla.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

Klart vi i norden uppskattar solen, även om det är några ljusa pixlar så kommer man i stämning. Jag bor i Göteborg och jag uppskattade inte det regniga och mörka Arkham City tex men jag stortrivdes i Farcry 3!

Medlem

Det här ser ju helt underbart ut!

Medlem
Skrivet av Morlizer:

/../ Jag bor i Göteborg och jag uppskattade inte det regniga och mörka Arkham City /../

Svårt att fly in i spelens värld - när man ändå kommer till samma ställe...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas de re-skinnar drakarna till pterosaurier

Medlem

Snyggt gjort, men jag tror Elseweyr och Black Marsh (argonians) hade varit bättre för just detta. Skyrim är ju trots allt Skyrim...


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Jäklar vad snyggt! Kanske ska dra igång Skyrim igen!

Medlem

Vad jag vill ha är att Dragonborn DLC:n inte ska vara buggad på main questen, har suttit fast i den sedan launch för en NPC läser inte en bok. Kommandon funkar inte för att komma förbi det.

Hatar Bethesda och deras urusla hantering av buggar som dom ALDRIG patchar för.

Medlem

Finns det inte till Steam Workshop så får det vara.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Finns det inte till Steam Workshop så får det vara.

Skyrim Nexus, my boy. Nexus Mod Manager, my boy.
Steam Workshop is lame.


signatur

Den som sover levlar inte.

AW8
Medlem

Såg förbannat snyggt ut, men jag har svårt att se vilken nytta det tropiska landskapet har förutom WOW!-känslan man får första gången man ser det.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Haha borde inte skogsbränderna öka nu i Skyrim på grund av drakarna?


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Finns det inte till Steam Workshop så får det vara.

steam workshop är ju helt värdelöst i jämförelse med nexus mod manager.
Med NMM finns det en chans att rädda ditt spel och dina mods med att klicka sig fram till vad det är som spökar. Kombinerat med BOSS är risken minimal.
Kör man steam workshop så är det som att gå på ett minfält. Inga mods körs i rätt ordning och finns det en mod som inte passar ihop med en annan för att filerna laddas i fel ordning så kommer spelet att krasha.

Så nej steam workshop rör jag inte ens med en pinne.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det här är varför nästa Elder Scrolls-installation bör utspela sig i Elsweyr.

Medlem

Fan att det är på Nexus...hittar inte mitt username/password och de har inte retrieve där (så vitt jag kan se)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Fan att det är på Nexus...hittar inte mitt username/password och de har inte retrieve där (så vitt jag kan se)

http://skyrim.nexusmods.com/users/login/

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av StrongBad:

Finns det inte till Steam Workshop så får det vara.

steam workshop är ju helt värdelöst i jämförelse med nexus mod manager.
Med NMM finns det en chans att rädda ditt spel och dina mods med att klicka sig fram till vad det är som spökar. Kombinerat med BOSS är risken minimal.
Kör man steam workshop så är det som att gå på ett minfält. Inga mods körs i rätt ordning och finns det en mod som inte passar ihop med en annan för att filerna laddas i fel ordning så kommer spelet att krasha..

Den dagen jag upplever att moddarnas laddordning och inkompatibilitet förstör spelet så ska jag fundera på det. Men än har det inte hänt och jag ser ärligt talat ingen anledning att byta.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

The Far Scrolls: Cryrim.

Medlem

Mysigt men känns lite fel. Undrar om han tagit bort norrskenet...

Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Äsch, en sann Dragonborn kör spelet vanilla.

Med tanke på att Skyrim är ett ganska dåligt spel om det inte hade varit för moddarna... Nej. Till skillnad från Oblivion och Morrowind som var fantastiska spel för sin tid i sin egna rätt.

Medlem

Ja jävlar, det där var något helt annat minst sagt. In med lite dinosaurier nu bara och vips ett helt nytt spel!

Edit: Han hade visst bytt ut vargar mot raptorer, och en hel del annat, och för dem som undrar så har han även fixat med grottor/tempel, vilket oroade mig i alla fall.
Ska lätt testas nån gång när jag skaffat mig ett bättre grafik kort så man kan ha någon trevlig ENB tillsammans med det!

Medlem

Synd att man har det till Xboxen så man inte kan använda denna.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Syahin:
Skrivet av Spökbröd:

Äsch, en sann Dragonborn kör spelet vanilla.

Med tanke på att Skyrim är ett ganska dåligt spel om det inte hade varit för moddarna... Nej. Till skillnad från Oblivion och Morrowind som var fantastiska spel för sin tid i sin egna rätt.

Vanilla Oblivion var minsann ingen höjdare det heller. Morrowind håller jag dock med om!

12
Skriv svar