"SimCity-servrarna är inte alls nödvändiga för att spela"

k3m
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Vioche:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av xXFirebatXx:

Detta stämmer säkert inte. En källa? Vad är det här? Dagis?

Var vill du att vi ska få sådan här information från? Ska vi hitta på nyheter? Klart man måste ha en källa från pålitligt håll.

Källa från en källa från twitter? Känns 100% pålitlig

Har du överhuvudtaget läst artikeln? I annat fall så läs första stycket och finjustera din selektiva perception

Så typiskt er att ösa ur er fina ord så fort ni får gnäll/kritik på er. Varför inte bara skriva "nåt sånt står inte i artikeln".

Inaktiv

Någon användare på swec postade nyss denna, en guide för hur man spelar offline (dock kan man inte spara sin stad, än):

http://www.reddit.com/r/Games/comments/1a9t0e/simcity_modder_...

För övrigt, ni som fortfarande tänker köpa, ta en titt på EAs forum så får ni se att spelet verkar vara rejält trasigt.

http://answers.ea.com/t5/Miscellaneous-Issues/bd-p/sim-city-m...

Skribent
Skrivet av k3m:

Så typiskt er att ösa ur er fina ord så fort ni får gnäll/kritik på er. Varför inte bara skriva "nåt sånt står inte i artikeln"...

Vi är inte Borg-rasen här på FZ, du får gärna sig "du" till mig Nu vet jag inte hur fint ord selektiv perception är, men det är ett bra ord som är allmänt känt.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Äntligen!! När de fixat så man kan spara så blir det ett köp. Kan man donera pengar till moddaren?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Verdurakh:

Om dom tar bort onlinekravet då köper jag spelet, annars får det va, sånt här drm ska inte uppmuntras

Du som missar ett bra spel att lita med vänner

Sim City är jag inte intresserad av att spela med mina vänner, det vill jag ha som single player.
Visst bra med valet att spela med sina vänner men det ska inte vara påtvingat på ett sånt här spel.(visst privata regioner finns men varför ha always online för dem?)


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

123
Skriv svar