En mod för dig som vill ha lite bättre klimat i Skyrim

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Ankh:

Fan att det är på Nexus...hittar inte mitt username/password och de har inte retrieve där (så vitt jag kan se)

http://skyrim.nexusmods.com/users/login/

TACK!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Äsch, en sann Dragonborn kör spelet vanilla.

Och tvingas lida för alla dåliga designerval som utvecklarna gjort? Nä, tack. Både Oblivion och Skyrim kräver moddare som gör sånt som utvecklarna är för lata för att bry sig om.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Tycker det ser ut som fan, taskiga lodpops å distant trees, vilken 14-åring som helst skulle ju kunna pula ihop det där

Skrivet av Syahin:
Skrivet av Spökbröd:

Äsch, en sann Dragonborn kör spelet vanilla.

Med tanke på att Skyrim är ett ganska dåligt spel om det inte hade varit för moddarna... Nej. Till skillnad från Oblivion och Morrowind som var fantastiska spel för sin tid i sin egna rätt.

Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Syahin:
Skrivet av Spökbröd:

Äsch, en sann Dragonborn kör spelet vanilla.

Med tanke på att Skyrim är ett ganska dåligt spel om det inte hade varit för moddarna... Nej. Till skillnad från Oblivion och Morrowind som var fantastiska spel för sin tid i sin egna rätt.

Vanilla Oblivion var minsann ingen höjdare det heller. Morrowind håller jag dock med om!

Gentlemen, those are fighting words! Nappatag vid solnedgången!

Har spelat "vanilj" och aldrig ens känt för att modda, två tittar in på nexus och workshop så ångrar jag inte mitt val att hedra Skyrim utvecklarnas design.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Synd att man har det till Xboxen så man inte kan använda denna.

Feel you bro..


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Vilken mysig film

Medlem

Ge mig en Skyrim - Azeroth mod!

12
Skriv svar