Fast2play.se, synpunkter tack

Medlem
Fast2play.se, synpunkter tack

Tydligen så har skaparna av G2play.net gjort en svensk hemsida nu som heter fast2play, vet inte hur ny den är eller så men har aldrig hört av den tidigare, någon som vet om de är bra?? bra support? priseR? m.m

Medlem

G2Play har alltid funkat bra för mig. Om det är samma så borde det väl funka bra.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

g2play har även funkat bra för mig men eftersom de verkar skapligt nyöppnar så ville jag fråga va folk tyckte.

Medlem

De kontaktade mig på Facebook med skitdålig svenska, troligtvis google translate. Det är för att jag tillsammans med en kompis driver en youtubekanal med spelvideos i komedistuket och har över en miljon videovisningar. De ville ge oss ett par cdnycklar att ge ut till våra tittare som pris i en tävling som vi kunde ordna. Efter att ha gått in på deras sida och sett google translate-texten, och sedan läst om g2play och att de är i hong kong och egentligen bara köper billiga retailversioner och säljer nycklarna från kartongen så beslutade jag mig för att det inte var en vettig och seriös samarbetspartner. Men jag vet inte.... det kan lika gärna vara stulna koder för jag läste om folk som fått sina koder bannade från Steam när de lägger in dem. De har inte svarat på mitt meddelande tillbaka, vilket tyder ännu mer på att det är nån ickesvensk med translate som försöker fixa reklam hos många youtubers och bloggar.

Skribent

Köpte Mists of Pandaria av dom. Det fungerade inte att registrera på mitt Battle.net-konto och efter vidare mailutväxling tyckte de att jag skulle ge dom mina inloggningsuppgfiter. Ja, tjena... 120 kronor rakt i sjön.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag kan inte ens komma in på sidan Och när jag googlar "fast2play" så dyker det upp "fast2play.de". Men den funkar inte heller

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Köpte Mists of Pandaria av dom. Det fungerade inte att registrera på mitt Battle.net-konto och efter vidare mailutväxling tyckte de att jag skulle ge dom mina inloggningsuppgfiter. Ja, tjena... 120 kronor rakt i sjön.

Usch... sånt där borde man anmäla.

Köpte precis Heart of the swarm from g2play i alla fall.. av någon anledning fick jag Collectors Edition nyckeln, snacka om glad spara 300-400!

Medlem

Jag hade lite strul med G2Play, men det var inte så allvarligt som vissa andra har varit med om. Allt dom ville ha var en bild på mitt ID-kort där jag kunde censurera känslig information om jag ville. Sen surade dom över att jag använde olika mailkonton på deras sida och PayPal, vilket jag tycker dom ska skita fullständigt i. Det var ett tag sen jag handlade där nu. Känner inte att det är värt risken som man har sett och hört om på nätet. GMG (som är en 100% seriös sida) har låga priser och ibland även lägre priser än G2Play, så det är det första stället jag kollar när jag är ute efter billiga spel.

Men jag må säga att jag gillade Fast2Play's Facebooksida. Det var Google Translate på alla kommentarer

Sen så förstår jag inte riktigt meningen med att lansera en svensk sida där priset är högre. Det hade kunnat vara värt det om dom var under svensk lag. men jag tvivlar på att dom är under svensk lag bara för att dom använder en svensk domän. Och om supporten innebär Google Translate, ja då kan man ju lika gärna handla på G2Play.

Medlem

Köpte Medal of Honor Warfighter på Fast2Play. Koden kom dock efter 6 minuter istället för 5, vilket lurendrejeri!
Koden funkade dock och jag är nöjd. Hemsidan är väldigt seg och det tar en halv minuter att visa sökresultat:/

1
Skriv svar