Var Hots kul nu då?

Medlem
Var Hots kul nu då?

Hej, jag är en erfaren wol-spelare, har tamefan blivit 8000 multiplayergames. Sen halvtröttna jag och nu undrar jag om multiplayerdelen i Hots är lika skoj som den var i wol när det släpptes :P? Vad tycker ni ska jag skaffa spelet?

Medlem

Om du gillar WoL borde du ju rimligen gilla HoTS också.

Inaktiv

Nej, SP var väldigt enkel även på Brutal, behövde aldrig köra om ett mission. Multiplayer är mycket sämre än WoL eftersom dom inte har lyckats bra med balanseringen just nu.

Bra story men vet inte riktigt om den var värd 400:-

phi
Medlem

Det finns väl ett konsensus bland pro-spelarna om att HotS är ett sämre spel i multiplayer. Men alla kommer så klart att gå över till det och så småningom så blir balansen bättre och allt är frid och fröjd.

Själv kommer jag att hoppa över det. För mig går inte att casual-spela ett spel som SC2 och jag har inte tid eller engagemang att bli bättre längre.

Medlem

Har spelat Hots nu sen release bara SP samma som jag gjorde med WoL innan jag ger mig in på MP läget. Spelade även hots betan och kan säga är sjukt imponerad av det! Har kört ca 16-17 uppdrag och nästan klar med kampanjen :)!

Medlem

Ja nu har jag iaf köpt det. Har bara hunnit med 2 timmar multiplayer, men det verkar skoj! Men behöver några fler timmar för att verkligen "känna efter", men hittils är jag nöjd!

Medlem

Nu kan jag uppdatera tråden med att säga att Hots är en riktigt bra expansion. .

1
Skriv svar