Indieskräckisen Lone Survivor till PS3 & Vita i juli

Robot
Indieskräckisen Lone Survivor till PS3 & Vita i juli

Med mer prylar, fler möjligheter att snacka med folk, nya uppdrag och ett helt nytt slut. Detta utöver troféer, cross-buy och cross-play.

#lone-survivor


Medlem
Indieskräckisen Lone Survivor till PS3 & Vita i juli

Kan man gissa att alla spel som kommer till PS3 nu som är indiespel även kommer komma till PS4?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag är så trött på alla dessa achievments och trophies som helt fördärvar inlevelsen av ett spel, varför kan man inte välja att stänga av rapporteringen av dessa? För att inte tala vad man får utmärkelser för, att göra få en utmärkelse för något som ingår i spelet är i mitt tycke skrattretande.

Men nu var det ju inte detta nyheten gällde utan Lone Survior. Har bara testat det lite snabbt men det verkar rätt så kul och ganska annorlunda mot andra spel. Kul att spelet även kommer till PS3 men som sagt önskar jag att man kunde stänga av hela systemet med trophies.

Medlem

Härligt jag som både tänkt skaffa det till PC - men inte har ännu - OCH letar efter PSVita spel!

Medlem

Kommer det extra till pc tro? Inte heller spelat det än.
Jag håller f.ö med PcGamer. Är riktigt glad att Wii-U inte har achievements.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Jag är så trött på alla dessa achievments och trophies som helt fördärvar inlevelsen av ett spel, varför kan man inte välja att stänga av rapporteringen av dessa? För att inte tala vad man får utmärkelser för, att göra få en utmärkelse för något som ingår i spelet är i mitt tycke skrattretande.

Men nu var det ju inte detta nyheten gällde utan Lone Survior. Har bara testat det lite snabbt men det verkar rätt så kul och ganska annorlunda mot andra spel. Kul att spelet även kommer till PS3 men som sagt önskar jag att man kunde stänga av hela systemet med trophies.

Du kan stänga av dem på 360. På PS3 vet jag inte dock.

Medlem

Jag har det till PC och jag önskar faktiskt att det hade kontroll-stöd. Då hade jag kunnat luta mig bakåt i en fåtölj medan jag spelar spelet.

Det är ett helt okej spel, jag har fortfarande inte klarat det. Jag spela slarvigt och nu måste jag spela om. Hunger-och-sömn-nöden i spelet är lite jobbig faktiskt.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Jag är så trött på alla dessa achievments och trophies som helt fördärvar inlevelsen av ett spel, varför kan man inte välja att stänga av rapporteringen av dessa? För att inte tala vad man får utmärkelser för, att göra få en utmärkelse för något som ingår i spelet är i mitt tycke skrattretande.

Men nu var det ju inte detta nyheten gällde utan Lone Survior. Har bara testat det lite snabbt men det verkar rätt så kul och ganska annorlunda mot andra spel. Kul att spelet även kommer till PS3 men som sagt önskar jag att man kunde stänga av hela systemet med trophies.

I SBK Generations får man achievement för att starta upp spelet


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Bra att det kommer till psv ochså föredrar så här "enkla" spel på vitan.

Medlem

Han ser inte så himla rädd ut med det där breda leendet...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Han ser inte så himla rädd ut med det där breda leendet...

Det ska vara en sådan sjukhusmask framför munnen egentligen ;P

1
Skriv svar