Butter me up

Redaktör
Ponny
Butter me up

There's a new Ben & Jerry's in town... Eller det är en lögn. Det är ju fyra stycken! Ända sedan jag grävde glass i USA och upptäckte jordnötssmörsglass har jag drömt. Drömt och hoppats. Och nu är två av de nya smakerna av jordnötssmörssort. Stort. "Peanut Butter Cup" har redan ätits och älskats. Ikväll har turen kommit till "Peanut Butter Me Up". Så kom igen, butter me up!

[ia=754292; large]
Det där i mitten är hallonsylt. Crazy!

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Butter me up

Jaharru, då vet man vad man ska pillra ner i korgen nästa gång man är på affärn


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Så sjukt dyra de där bara, speciellt "Core"-serien. Men smakar det så kostar det!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Bamseponny, eller riktigt stor Bamseponny?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Ska nog inte säga något, jag åt upp en låda chokladdoppade havreflarn helt på egen hand.

Dont judge me!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent

I morgon är det jag som går till affären.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Så äckligt goda dem är, så dyra men ändå så underbara.
Hatkärlek

Redaktör
Ponny

Betyget på den här blir, chockerande nog, tre av fem halvglada bamseponnys. Peanut Butter Cup DÄREMOT! OMG! OSV!


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Traveller in time:

Ska nog inte säga något, jag åt upp en låda chokladdoppade havreflarn helt på egen hand.

Dont judge me!

Aldrig.

Bara lite.

Nej, skoja bara!

Eller?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Ska nog inte säga något, jag åt upp en låda chokladdoppade havreflarn helt på egen hand.

Dont judge me!

Det är så fel, men känns så bra!

1
Skriv svar