Film som visar Star Wars: First Assault har läckt

Medlem
Citat:

"Star Wars: First Assaul..." This video is no longer available due to a copyright claim by Lucasfilm Ltd.

Någon som har alternativ länk?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Citat:

"Star Wars: First Assaul..." This video is no longer available due to a copyright claim by Lucasfilm Ltd.

Någon som har alternativ länk?

Lite osäker på om det är rätt:

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag är inte så intresserad, vi har ju redan ett Call Of Duty, bara för att man placerar det i en annan miljö blir det inte mer intressant.

Ett BF/cod i framtiden.. Nej tack!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Okej så detta är varför vi inte får ett nytt Battlefront...
SKIT NER ER..

Man vill ju ha luftstrider för fan!

Medlem

Following a takedown request sent from Lucasfilm’s legal department to our parent company, Gawker Media, we have removed both videos. Lucasfilm claims copyright on them and has also been pulling down versions of these clips that were ripped onto other sites on the Internet. We can assume that the next time you’ll see the game—if you see it again—will be when Lucasfilm wants you to.

I’m going to speculate one last time.

It seems possible that these were leaks from a developer who wanted to bring awareness to the game in order to save it from cancellation.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Testpilot

Ahh .. Starwars Republic commando var ju ett av de riktigt BRA spelen faktiskt och detta ser liknande ut.
http://store.steampowered.com/app/6000/

Kommer se fram emot detta!!

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av walter_iego:

Jag är inte så intresserad, vi har ju redan ett Call Of Duty, bara för att man placerar det i en annan miljö blir det inte mer intressant.

Ett BF/cod i framtiden.. Nej tack!

Jomenvissttack!! Tills dess att det kommer en uppföljare till 2142 kan det här vara trevlig pausunderhållning.

12
Skriv svar