Medlem
Skrivet av faceslicer:

Hur mycket fick du betalt för att skriva den artikel?
Spelet är ju ett skämt. Pusslen är skitenkla har inte varit fast mer än 2-3 min en endaste gång.
Vapnen är tråkiga, gamla reliker och en pilbåge som magiskt förvandlas efter ett tag (hitta skräp så blir din gamla ww2 smg till en ak47, What ?!)
Lara är inte den lara som man var van vid. Istället för en självsäker kickas brud så har de ersatts med en rädd hare som gråter hela jävla tiden.
Striderna är löjliga och otroligt repetiva. Samma 3 sorters fiender hela spelet. Och ett par vargar här och där.
Och alla dessa QTE, hela tiden. otroligt drygt.
Sen vet jag inte hur många ggr lara har ramlat ner för nånting
sen åka på arslet dodga hinder o skjuta sönder andra hinder.

Om du gillade dom gamla TR spelet o gillade pusslandet o klättrandet så gillar du inte detta.

Om du spel där du dogdar bakom midjehöga stenväggar o skjuter fiender i tusentals utan att behöva tänka så spela de här.

Jag avskydde det. Du springer i princip på en bana, skjuter alla fiender du ser. Sen börjar byggnader att sprängas helt random, du ramlar ner nånstans, sen ligger lara o krystar i 5 min. Sen ställer hon sig upp (efter ett fall på 10 meter) hostar lite sen springer vidare o hoppar runt som en jävla kanin.

Jag gillar dom gamla spelen och detta. Visst hade dom kunnat göra spelet bättre för inga spel bli 100% bra. Men var glad att du fick detta spel? Dom har lagt ner mycket tid och för mig är det bara kul med filmer. Eftersom det är mindre problem i spelet med att hoppa rätt osv som dom första spelen så är det bra med lite filmer som man kan ägna tid åt att se på. Bättre det än at tdet hade bara varit text och stillbilder? Det är ett snyggt spel men hade gäna sett lite side boobs

Om du läser det du skrev så förstår jag inte hru du kunde gilla dom gamla spelen :S

Medlem

Stundtals löjligt mycket kameravinklar och fokus på Laras bröst.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

Spelade klart storyn några dagar och är inte besviken. I vissa fall blev man smått trött på alla "Mash E" men tycker dessa QTE gav ganska bra inlevelse ändå.

Storyn vad helt klart underbar och alla nya områden var riktigt häftiga, gillar gameplayet och animationerna väldigt mycket, klättringen och dessa små pussel var också en skön grej.

I stort sett, så är detta det bästa spel som kommit ut i år. (SP)

Medlem

Multiplayer är otroligt kul må jag säga!

123
Skriv svar