Joakim Mogren visade bilder på The Phantom Pain

Robot
Joakim Mogren visade bilder på The Phantom Pain

Spelet använder sig utav Fox Engine och mystiken tätnar.

#the-phantom-pain


Medlem
Joakim Mogren visade bilder på The Phantom Pain

"Jaa"

Medlem

Min reaktion till intervjun:


signatur

Nämen!

Skribent

signatur

I am the black wizards.

Medlem

Han rättar inte "Huakeem", han döljer sitt ansikte, han låter norsk/tysk och använder "jaa" stereotypiskt ofta, bara jag som får vibbar av att det där inte är den riktiga Joakim(och att den där nissen är en amerikan som aldrig sett en svensk förut)?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

De borde ha lagt på ett det klassiska alert ljudet från MGS där, skulle kanske gjort det alldeles för uppenbart vad det hela rörde sig om dock

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Haha hans blick och min är lite...


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Krejsy:

Han rättar inte "Huakeem", han döljer sitt ansikte, han låter norsk/tysk och använder "jaa" stereotypiskt ofta, bara jag som får vibbar av att det där inte är den riktiga Joakim(och att den där nissen är en amerikan som aldrig sett en svensk förut)?

Kan berätta att det där är typisk stereotyp norsk-engelska. Har arbetat med en del som låter precis som honom...

Medlem

CRAP!

Så jävla fake så det finns inte!


signatur

Denon / Pioneer

Skribent

Roligast med det här är att folk på Neogaf fått för sig att Mogren är CG för att visa hur bra Fox Engine är. Konstig, rolig, störig och knäpp pr-grej.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Meh...
Lite humor är det att Kojima & co håller på och trollar men inte blir man direkt intresserad.

Medlem

wuttah fuck?

Skribent
Skrivet av BadMrBox:

Meh...
Lite humor är det att Kojima & co håller på och trollar men inte blir man direkt intresserad.

Ja, alltså, det kan man ju inte sticka under stolen med. Det roliga är hur det gått från mystik, till uppenbart, till mystik. Det råder total förvirring. Älskart


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Roligast med det här är att folk på Neogaf fått för sig att Mogren är CG för att visa hur bra Fox Engine är. Konstig, rolig, störig och knäpp pr-grej.

Haha, ja tjena..inte under den här generationen inte!!
Den mest imponerande grafiken för karaktärer än så länge är det som Mr Cage visade upp under Ps4 konferensen, nuff said


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Roligast med det här är att folk på Neogaf fått för sig att Mogren är CG för att visa hur bra Fox Engine är. Konstig, rolig, störig och knäpp pr-grej.

Min kompis sa samma sak till mig idag (eller ja, igårkväll nu). What the fuck is up with that?

1
Skriv svar