Saints Row IV släpps i augusti

Robot
Saints Row IV släpps i augusti

Third Street Saints är tillbaka, den här gången för att bekämpa utomjordingar.

#nyhetstips, #deep-silver, #volition, #saints-row-4


Medlem
Saints Row IV släpps i augusti

Ett köp, utan tvekan. Körde igenom SR3 med en polare (Co-op ftw). Har nog aldrig garvat så mycket för ett spel förut, åtminstone inte på länge


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Hmm, jag som hoppades på att dom skulle dragit tillbaka på over the top/fjanteri faktorn lite, så det var mer som tvåan... Menmen, kul iaf att det blir en fyra, även om det mest ser ut som en expansion till trean


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ser ju för fan ännu löjligare ut... Synd.
Saints Row 2 var gränsen till för löjligt, men det var ändå mycket kul.
Sen har det bara gått utför

Medlem

Synd att det är current gen, får bli PC den här gången med.

Medlem

hoppas att allt det i teasern är fusk koder.

Inaktiv

Ser ut som DLC x)

Medlem

DET
*FLASH*
SÅG
*FLASH*
KUL
*FLASH*
UT

Medlem

LILA ÄR MANLIGT!!!!!

ps. allgames beta har lite info och ettpar skärmdumpar
http://www.allgamesbeta.com/2013/03/saints-row-4-officially-a...

Medlem

Jag tyckte 2:an var skit, spelade inte ettan. Trean är härligt verklighetsbefriat/hjärndött jämfört med många andra liknande spel idag.

Hoppas på freeroam multi/coop för fler än två spelare till IV dock.

Medlem

Det jag älskade med trean var att det var over the top crazy! När jag vill spela ett seriöst spel blir det GTA. Men galet är bäst!

Inaktiv
Skrivet av Zymac:

Hmm, jag som hoppades på att dom skulle dragit tillbaka på over the top/fjanteri faktorn lite, så det var mer som tvåan... Menmen, kul iaf att det blir en fyra, även om det mest ser ut som en expansion till trean

Skrivet av totte1015:

Ser ju för fan ännu löjligare ut... Synd.
Saints Row 2 var gränsen till för löjligt, men det var ändå mycket kul. Sen har det bara gått utför

Jag har spelat båda spelen och att dra en linje mellan dem för hur mycket "over the top" man vill ha i ett spel känns bara dumt. I tvåan åker man runt och sprutar bajs på hus för att sänka värdet på dem och massor av annat lika löjligt som i 3:an.

I övrigt så är 3:an så mycket bättre ur många andra perspektiv, kampanj, kontroll, snygghet och stabilitet.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Zymac:

Hmm, jag som hoppades på att dom skulle dragit tillbaka på over the top/fjanteri faktorn lite, så det var mer som tvåan... Menmen, kul iaf att det blir en fyra, även om det mest ser ut som en expansion till trean

Skrivet av totte1015:

Ser ju för fan ännu löjligare ut... Synd.
Saints Row 2 var gränsen till för löjligt, men det var ändå mycket kul. Sen har det bara gått utför

Jag har spelat båda spelen och att dra en linje mellan dem för hur mycket "over the top" man vill ha i ett spel känns bara dumt. I tvåan åker man runt och sprutar bajs på hus för att sänka värdet på dem och massor av annat lika löjligt som i 3:an.

I övrigt så är 3:an så mycket bättre ur många andra perspektiv, kampanj, kontroll, snygghet och stabilitet.

Va? sprutar bajs? Måste ha missat det uppdraget.
Men jag tycker oavsett att 2an var mycket roligare än 3an.
3an var bara för mycket idioti

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Va? sprutar bajs? Måste ha missat det uppdraget. Men jag tycker oavsett att 2an var mycket roligare än 3an. 3an var bara för mycket idioti

Septic avenger heter det (var tvungen kolla upp). Vad man gillar eller inte är en smaksak, man jag tycker inte det är så stor skillnad i tramsnivå som många vill göra det till.

Medlem

så inte såld på att dom slängt in superkrafter. ska inte döma det för hårt men än så länge är jag inte imponerad.


signatur

God is dead

Medlem

Är det en ny stad?

Medlem

Harlem Shake: The Game

Medlem

trean sög hästkewk btw

Medlem

1-2 var bra. 3an var svindåligt. 4an, så som det ser ut och storymässigt verkar kommer jag inte ens bry mig om.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

1-2 var bra. 3an var svindåligt. 4an, så som det ser ut och storymässigt verkar kommer jag inte ens bry mig om.

Tyckte trean var kul men ja, 2:an var bättre

Medlem

Förstår inte all kritik mot The Third. Om man bedömer spelet från vad det är tycker jag det är det svinroligt!

1
Skriv svar