Se första trailern från nya Call of Juarez

Robot
Se första trailern från nya Call of Juarez

Möt Billy the Kid, Jesse James och andra pistoljonglörer i det första klippet från Techlans cowboyaction.

#call-of-juarez-the-cartel, #techland, #call-of-juarez-gunslinger-2


Medlem
Se första trailern från nya Call of Juarez

Call of duty: gunslinger?

Skrivet av purjo:

Call of duty: gunslinger?

Nejdå, det blir grymt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Väntar fortfarande på ett Battlefield 1842

CoJ:GS ser dock ut att bli coolt. The Cartel ville jag inte ens "testa" pga deras konstiga riktning de valt att gå. Trodde det skulle blivit slutet för serien, tur som det var var de inte det.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av purjo:

Call of duty: gunslinger?

Nejdå, det blir grymt.

Jag syftade på att det stod så i artikeln

Medlem

Oj oj då, Billy the Kid och Jesse James, nu snackar vi


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Det ser mera likt Outlaws än de tidigare spelen, vilket är fantastiskt bra!


signatur

Nämen!

k3m
Medlem

Länge sedan en trailer fick mig att vilja se mer av samma

Medlem

XBLA rail shooter ser det ut som. Nej tack Techland: jag vill ha riktiga spel inte shovelware som the Cartel eller detta budgetskit.

Medlem

Detta ser nice ut, nu kan dom göra en remake på gamla godingen outlaws så kommer jag bli lycklig i brallan. Tycker det är synd att inte GoG har det till försäljning för det spelet har man många minnen från.

Någon får gärna göra en remake på Redneck Rampage med som är förbannat bra, köpte det för 50 kronor och älskar det lika mycket ännu.

Medlem

Ser nice ut? Ser ju lågupplöst och riktigt jävligt ut!
Ska den här serien (konsol)förstöras som FEAR och Crysis också?
Släpper en onehitwonder och sen går det bara utför..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hallå, det är 2013 nu, eller?

Gillade faktiskt 2an förutom slutet men i övrigt var det ett roligt western spel!

Men det här var lågupplöst, kassa effekter m.m. Det såg allmänt stelt ut också. Har inga höga förhoppningar på detta.

En riktigt schysst uppföljare med okej eller topp-notch grafik med en fungerande story är inte mycket att begära i min mening.

Medlem
Skrivet av dotque:

Ser nice ut? Ser ju lågupplöst och riktigt jävligt ut!
Ska den här serien (konsol)förstöras som FEAR och Crysis också?
Släpper en onehitwonder och sen går det bara utför..

Serien blev ju redan förstörd med The Cartel eller missade du det bottennappet? Så det här är verkligen mer en räddning. De två första är ju suveräna! Sen är ju inte grafik allt!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av dotque:

Ser nice ut? Ser ju lågupplöst och riktigt jävligt ut!
Ska den här serien (konsol)förstöras som FEAR och Crysis också?
Släpper en onehitwonder och sen går det bara utför..

Serien blev ju redan förstörd med The Cartel eller missade du det bottennappet? Så det här är verkligen mer en räddning. De två första är ju suveräna! Sen är ju inte grafik allt!

Nu för tiden måste alla spel ha super verklig grafik innan dom kan spela det, annars gnäller dom som små bebisar bara för det inte faller i deras smak. Well tur då att vi som kan njuta av spel oavsett hur grafiken ser får njuta så slipper vi alla gråtfärdiga människor som tjuter för inget.

Medlem

Hoppas man får spela Billy the kid! Skulle vara jäkligt intressant älskade Call of Juarez 1 och 2an när jag körde 3an ville strypa mig själv

Medlem

Första spelet var ju helt värdelöst om jag inte missminner mig..

Medlem
Skrivet av SwempZ:

Första spelet var ju helt värdelöst om jag inte missminner mig..

haha va? första är i stil med detta, wild west stil. Jag hoppas du inte går och tror Cartel var första spelet.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av SwempZ:

Första spelet var ju helt värdelöst om jag inte missminner mig..

haha va? första är i stil med detta, wild west stil. Jag hoppas du inte går och tror Cartel var första spelet.

Skrivet av Zlither:
Skrivet av SwempZ:

Första spelet var ju helt värdelöst om jag inte missminner mig..

haha va? första är i stil med detta, wild west stil. Jag hoppas du inte går och tror Cartel var första spelet.

Call of Juarez: The Cartel?

Det var patetiskt dåligt iaf...

Medlem
Skrivet av SwempZ:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av SwempZ:

Första spelet var ju helt värdelöst om jag inte missminner mig..

haha va? första är i stil med detta, wild west stil. Jag hoppas du inte går och tror Cartel var första spelet.

Skrivet av Zlither:
Skrivet av SwempZ:

Första spelet var ju helt värdelöst om jag inte missminner mig..

haha va? första är i stil med detta, wild west stil. Jag hoppas du inte går och tror Cartel var första spelet.

Call of Juarez: The Cartel?

Det var patetiskt dåligt iaf...

The Cartel suger ja men inte första spelet som kom inom call of juarez. The cartel och första är två stora skillnader på.

1
Skriv svar