Köp lösa figurer till Pokémon Rumble U

Robot
Köp lösa figurer till Pokémon Rumble U

Nintendo gör en Activision och släpper Pokémon-spin off med figurer man kan köpa löst.

#ambrella, #pokemon-rumble-u, #nintendo, #skylanders


Inaktiv
Köp lösa figurer till Pokémon Rumble U

ca 13kr per figur dessutom. Inte alls farligt.

Medlem
Skrivet av Hydraah:

ca 13kr per figur dessutom. Inte alls farligt.

Betydligt billigare än Skylanders i alla fall där en figur kostar runt 100kr. Synd bara att spelet i sig inte såg så lockande ut. Ser fram emot lite nytt material som använder NFC på ett flitigt sätt.

Medlem

POKÉMON SKRAMBURU YU!
Jag tror jag fick en överdos av japanskhet där...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

I barndomen så var det alltid Pokemon som kom med de geniala marknadsföringarna som andra försökte kopiera...inte Activision :S


signatur

Game long and prosper

Medlem

Väntat på att Nintendo skulle visa upp någonting sådant här ända sedan de visade upp wiiu.
Dock så undrar jag över nintendos ovilja att göra ett 'riktigt' pokémon till sina stationära konsoler. Jag är helt övertygad om att det skulle sälja som bara den.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Väntat på att Nintendo skulle visa upp någonting sådant här ända sedan de visade upp wiiu.
Dock så undrar jag över nintendos ovilja att göra ett 'riktigt' pokémon till sina stationära konsoler. Jag är helt övertygad om att det skulle sälja som bara den.

Jag skulle kunna köpa en Wii U enbart för detta. En fullt tredimensionell open-world-Pokémontitel med cel shading á la Ni no Kuni och möjligthet att ansluta till stora servrar och träffa andra spelare hade varit en riktig kassako för Nintendo.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar