Hur backar man i CimCity

Medlem
Hur backar man i CimCity

Jag har börjat med min andra stad men glömde ansluta till motorvägen och har inga Simdaler till det. Rena spökstaden. Hur backar man i spelet eller ska man strunta i staden och fortsätta med den första?


signatur

Det var detta...

Medlem

Glöm detta, Provade att byta server men kommer inte in på min förra så och då är alla sparningar borta.


signatur

Det var detta...

Medlem

"Simdaler"? huuuh svenska....

Det e bara att överge staden o börja om om du inte har någon inkomst öht. om du har lite simoleons kan du alltid göra en liten vägsnutt och zona lite hus och låta staden stå och nöta tills du har råd att bygga en snutt till och zona lite mer hus tills du har råd att dra vägen dit du vill.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Okej, och kommer nog aldrig lyckas komma in på server 4 igen


signatur

Det var detta...

Mjo men det är la bara lite underhåll... var lite i går med verkar som de tar alla servrar några i taget


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ta ett lån och bygg vägen?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Ta ett lån och bygg vägen?

Detta.
Varför har ingen tänkt på det tidigare?

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Stag:

Ta ett lån och bygg vägen?

Detta.
Varför har ingen tänkt på det tidigare?

Kanske för att det är så förbannat lätt att tjäna pengar i sim city 2013 så man har inte ens behövt fundera på att ta ett lån. Det var nog därför jag inte hade en tanke på det i alla fall.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar