Teaser för ny karaktär till Borderlands 2

Robot
Teaser för ny karaktär till Borderlands 2

De galna karaktärerna får förstärkning.


Medlem
Teaser för ny karaktär till Borderlands 2

Just fan, man kanske skulle orka klara av detta spel också...

Skribent
Skrivet av Gaara:

Just fan, man kanske skulle orka klara av detta spel också...

Samma här. Lyckades komma till level 10 innan något annat ropade på mig.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Gaara:

Just fan, man kanske skulle orka klara av detta spel också...

Samma här. Lyckades komma till level 10 innan något annat ropade på mig.

Kruxet är ju det att man måste ha nån att spela med, har kört till lvl 30 i singleplayer, måste få med mig någon polare innan jag spelar vidare. Det är ju faktiskt ett mysig spel, vill dock avnjuta det med nån!

Medlem

Hmm, ser ju ut som att det är en melee karaktär, får se hur det fungerar i borderlands som i princip bara bygger på att skjuta folk?


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Äntligen lvl cap inc..

Avstängd

Whoho mer Borderlands^^ Tackar man inte nej till.

Medlem

Lägger dom till en "Alien"?, eller det vill charlatanerna kanske att vi skall glömma


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

borderlands rockar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

borderlands 2 är nog ett av dom mest underhållande spel jag spelat.. allt som va bra med ettan finns kvar och allt som inte va så bra e väck..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Körde B2 i ca 3 timmar, insåg då att det var lika dåligt upplagt och enformigt som ettan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Körde B2 i ca 3 timmar, insåg då att det var lika dåligt upplagt och enformigt som ettan.

Då har man inte riktigt tålamod vill jag säga, båda spelen tar längre tid än så för att komma in i ordentligt.

Medlem
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Gaara:

Just fan, man kanske skulle orka klara av detta spel också...

Samma här. Lyckades komma till level 10 innan något annat ropade på mig.

Kruxet är ju det att man måste ha nån att spela med, har kört till lvl 30 i singleplayer, måste få med mig någon polare innan jag spelar vidare. Det är ju faktiskt ett mysig spel, vill dock avnjuta det med nån!

Det är ju för att borderlands är mer skapt för co-op. Jag är lvl 10 i det som jag blev idag efter flera månaders paus, jag väljer hellre att lira med en kompis/ släkting.

1
Skriv svar