Köpa HoTS online, Ikväll.

Medlem
Köpa HoTS online, Ikväll.

Tja,

sjukt sugen på HoTS nu såhär när man sitter och kollar på MLG. Finns det någon annanstans än battle.net som man kan köpa det redan ikväll för spel direkt efter avslutad turnering?

De leverantörer jag hittat verkar bara vilja skicka ut fysiska kopian och då tar det ju ett par dagar med posten och jag tycker €40 via battle.net för en expansion är omotiverat dyrt, så är nyfiken om någon har tips på annan site att handla av.

tack på förhud.
M

Medlem

Googlade lite och hittade:
http://www.g2play.net/store/Starcraft-2-EU-Heart-of-the-Swarm...

vet dock inte om man kan lita på sidan i sig, tar det mer som ett tecken på att det kan finnas på fler sidor.
Men jag tror det blir svårt att hitta på de "vanliga" sidorna då Blizzard vill använda sitt eget DRM (Battle.net) istället för andras som Origin/Steam/Uplay. Amerikanska Amazon har digital version men inte brittiska amazon (gällandes skatter osv).

Medlem

Tack så mycket Fuidama, köpt och håller på att ladda ner min uppdatering till HoTS nu.

Medlem
Skrivet av Mordocai:

Tack så mycket Fuidama, köpt och håller på att ladda ner min uppdatering till HoTS nu.

np :3

köpte du spelet via G2Play.net eller blev det battle.net?

Medlem

G2play, fick ett mail med en jpg som typ någon kines scannat in för hand på baksidan av en box och sen fyllde jag i den under key på battlenet så nu har jag laddat ner det och är klart för spel.

Medlem
Skrivet av Mordocai:

G2play, fick ett mail med en jpg som typ någon kines scannat in för hand på baksidan av en box och sen fyllde jag i den under key på battlenet så nu har jag laddat ner det och är klart för spel.

ok.
GL HF

Ska kolla lite vidare på MLG. SC2 MP är inget jag gillar men det är ibland intressant att titta på iaf :3

1
Skriv svar