Zelda-nacke?

Medlem
Zelda-nacke?

Var hemma hos mina föräldrar och hälsade på för någon vecka sedan.
Hittade där ett kärt ungdomsminne, min gamla vita tegelsten till Gameboy och ett av dom bästa spelen som gjorts "Link's Awakening", skulle gå så långt som att påstå att det är det bästa Zelda-spelet eller iaf jämnt skägg med "A link to the past".

Har otaliga timmar suttit och spelat under sänglampan att det är ett under att jag inte fick motsvarigheten till nutida "pad-nacke".

Ett spel som bör upplevas av alla.

#blogg

Zelda-nacke?

Kan inte rekommendera "pad-nacke" som du beskriver. Har precis fått tillbaka rörligheten och kan lägga Voltaren tuben på hyllan igen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent

Jag fick spela med sladden ikopplad till Wii U-paddan i fredags. Den ställningen jag fick ha för att sladden skulle nå var optimal för en snart 30-årig nacke. Herre jäklar.

On topic. Har aldrigt förstått mig på Zelda, men har gett det några ärliga chanser. Får göra ett nytt försök när nya Zelda kommer.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Skall inte säga jag är världens största Zelda-fan jag heller nu för tiden, i ungdomen dyrkade jag dock ovan nämnda spel men inte ens testat dom senare utgåvorna hitom Zelda: OoT.

Jo iofs köpte jag Skyward Sword men klarar inte av gimmickkontrollerna i spelet så orkade inte spela mer än några timmar.

1
Skriv svar