Vinn signerad Minecraft-bok!

Robot
Vinn signerad Minecraft-bok!

"Ett år med Mojang – Minecraft bakom kulisserna" är namnet på Thomas Arnroths Minecraft-bok. Var med och tävla om fem signerade ex.

#minecraft, #mojang-specifications


Medlem
Vinn signerad Minecraft-bok!

Jag håller tummarna stenhårt, Notch och Mojang är mina idoler

Lagom till födelsedagen vore det också Lycka till allihop


signatur

Game long and prosper

Medlem

tycker fråga två var rätt luddig eller hur man ska kall det, ni har ju recenserat för alla formaten gällande minecraft men hoppas jag fick rätt där i alla fall.

Håller tummarna att få vinna.

Medlem

Vore lite mysigt sådär!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Zlither:

tycker fråga två var rätt luddig eller hur man ska kall det, ni har ju recenserat för alla formaten gällande minecraft men hoppas jag fick rätt där i alla fall.

Håller tummarna att få vinna.

Nja, det finns en kort recension för plattformen som dom menar också


signatur

Game long and prosper

Medlem

Var det inte en tävling nyligen om denna boken? Eller har det skrivits en till sedan dess?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Står det Thomas Arnroth på omslaget så vill jag inte ens ha den gratis.

Medlem
Skrivet av Gabula:

Står det Thomas Arnroth på omslaget så vill jag inte ens ha den gratis.

Så jäkla löjligt, han är inte precis dålig. Och illa oavsett för dig, hade inte namnet hans stått på den så hade det ju ändå varit skrivet av honom. Och sedan är det riktigt vanligt att personens namn står på böcker.

Skrivet av Gabula:

Står det Thomas Arnroth på omslaget så vill jag inte ens ha den gratis.

Varför hatar du honom så mycket?

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Gabula:

Står det Thomas Arnroth på omslaget så vill jag inte ens ha den gratis.

Varför hatar du honom så mycket?

Förstår inte heller varför vissa verkar tycka illa om honom/hans krönikor. Visst finns det människor vars åsikter och texter man ogillar. MEN att bara skriva typ "jag hatar bla bla bla" utan någon som helst konstruktiv kritik eller redogörande om varför tyder på avsaknaden av viss begåvning eller ren och skär avundsjuka.
Själv håller jag inte med precis allt Thomas Arnroth skriver och säger men han tar ofta upp viktiga problem och beskriver ofta saker man borde belysa mycket mer som speljournalist och spelentusiast.
Keep up the good work för tusan Thomas!

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Gabula:

Står det Thomas Arnroth på omslaget så vill jag inte ens ha den gratis.

Varför hatar du honom så mycket?

Förstår inte heller varför vissa verkar tycka illa om honom/hans krönikor. Visst finns det människor vars åsikter och texter man ogillar. MEN att bara skriva typ "jag hatar bla bla bla" utan någon som helst konstruktiv kritik eller redogörande om varför tyder på avsaknaden av viss begåvning eller ren och skär avundsjuka.
Själv håller jag inte med precis allt Thomas Arnroth skriver och säger men han tar ofta upp viktiga problem och beskriver ofta saker man borde belysa mycket mer som speljournalist och spelentusiast.
Keep up the good work för tusan Thomas!

Jag hatar inte hans verk, men där är många gånger han inte har alla äpplen i korgen eller vad man ska säga. Paymium var en rolig tabbe nu senast. Annars minns jag också väldigt bra när Thomas Arnroth var med i SVTs Kontroll (oj oj, länge sedan!) och recensera Age of Empires 3 och sa "Släng tagentbordet åt sidan för här måste ni klicka på saker hela tiden!"
Man bara: Aldrig hört talas om hotkeys?
En annan grej som jag blev lite så sur på honom för också var när han fråga Syndicate utvecklarna om det verkligen finns en marknad för hardcore-spel. Detta var då i morgontidningen vi prenumererar på här hemma (HD) och det kändes ju som ett slag i magen på oss som gillar att köpa många spel.

Förutom sådana grejer så tycker jag att han är bra. Hans perspektiv kan kännas väldigt fräscht ibland och han skriver bra för övrigt och hans kunskaper om spelindustrin ökar ju också hela tiden. Att han har ork och engagemang för att fortsätta skriva om spel hela tiden är också värt en hel del respekt.

1
Skriv svar