Första inlägget

Medlem
Första inlägget

Hej, jag heter Mimmi Fröjdh, jag är snart 15 och jag är för tillfället praktikant på FZ. Jag går då alltså i åttan och är född 1998. Spel jag är intresserad av är bland annat Assassin's Creed, Call of Duty, Portal, Guitar Hero, Ninja Gaiden och så vidare. Ibland kan jag fastna på helt meningslösa mobilspel också. Jag gillar spel där man behöver tänka sig fram, inte så många krigsspel där man går runt och är en hard-ass med oändlig ammo och skjuter 99% av tiden. Jag gillar att spela, läsa, naturvetenskap, att vara med kompisar och massa annat.

Anledningen till att jag valde att börja praoa på FZ var framförallt för att min pappa Göran Fröjdh var med och grundade företaget några år innan jag föddes och därför kände många här. Sedan var det ju också för att jag tycker att spel är mycket mer intressant än att praoa på ett dagis eller McDonald's.

[ia=755999; medium]
Ett av mina favoritspel, Assassin's Creed II.

#blogg

Testpilot
Första inlägget

Kul , du borde vara med som gäst i Fragzone och ge din åsikt på spelande från ett mer ungdomligt perspektiv

Skägg.
10 Chambers

The legacy continues!


signatur
Medlem

Så du sätter CoD i tabellen med spel där man måste tänka?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Skribent

Vi frilansande hackkycklingar finns här för dig!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Så du sätter CoD i tabellen med spel där man måste tänka?

Nejdå, i den listan skrev jag spel jag kan gilla att spela överhuvudtaget, men att min preferens är tankespel.

Medlem

Hoppas du kommer att trivas och det kommer du säkert!

Du hinner kanske med en recension eller iaf en förhandstitt under tiden som du är där?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar