När det vänder

Redaktör
Ponny
När det vänder

Ibland blir jag sjuk. Då är ingenting kul. Då ligger jag mest i fosterställning och upprepar mantrat: "Blir jag någonsin frisk igen ska jag aldrig mer klaga på n-å-g-o-t-i-n-g". Jag brukar vara rätt dramatisk och oresonlig.

Men till slut återvänder livet. Då börjar saker bli roliga igen. Den här gången hette mitt "på väg att bli frisk"-spel #Tomb Raider 2. Det kändes lagom med mysretro. Har du någon "på väg att bli frisk"-favorit?

[ia=756208; large]
Tomb Raider är bättre än C-vitamin.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

När det vänder

Rune Factory spelen, eller för en riktig injektion så spelar jag
Broken Sword: the smoking mirror.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

När jag är sjuk eller för den delen under vädret, så brukar jag söka mig till spel som får mig att bli glad. Rayman är ett sådant, monkey island ett annat. Undviker allt vad multiplayer heter i de lägena.

När allt är grått vill jag ha färger, jag vill fly in i magiska förtrollade världar där liv sprakar.

Skribent

Fable 3. MEN DET FÅR MAN VÄL INTE SÄGA I DET HÄR JÄVLA LANDET.


signatur

I am the black wizards.

Vad är det för fel med Fable 3?!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent
Skrivet av Traveller in time:

Vad är det för fel med Fable 3?!

Man får inte gilla det för att Mullenö lovade lite för mycket. Jag har ingen aning, men folk brukar bli arga när man pratar om det.


signatur

I am the black wizards.

Folk kan hålla käft!

"Mulle" can talk dirty to me.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det är väl snarare så att man har spel som gör att man är på väg att bli sjuk... Minns när Oblivion var färskt att jag kände nog efter några extra gånger, ska jag gå till skolan eller är det inte någon sorts pest som ligger och växer i mig?

Redaktör
Ponny

Men nu känner jag att mitt "på väg att bli frisk"-spel är på väg att bli ett "på väg att bli alldeles för uttdraget"-spel.

Oh, well.

När jag mår sådär vill jag gärna ha ett spel jag känner till. Överraskningar är lite för jobbiga där och då.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar