Teaser för Battlefield 4

Robot
Teaser för Battlefield 4

Tidigare idag bekräftades det att vi under nästa vecka kommer få se mer utav Battlefield 4. Nu har vi fått en teaser från Dice.

#nyhetstips, #battlefield-4, #dice


Medlem
Teaser för Battlefield 4

Ser ut som larvfötter, frågan är vilket århundrade.


signatur

Metal is best served heavy.

Skribent
Skrivet av Red_warning:

Ser ut som larvfötter, frågan är vilket århundrade.

Garanterat larvfötter och jag gissar på 2014.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Ser ut som larvfötter, frågan är vilket århundrade.

Förhoppningsvis 1000 år frammåt.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Ser ut som larvfötter, frågan är vilket århundrade.

Det kommer att vara samma som bf3 fast ännu bättre!

Skulle vilja ha en WW2-comeback. Det har vart för mycket nutid och framtid på sista tiden.

Inaktiv
Skrivet av pelson:

Skulle vilja ha en WW2-comeback. Det har vart för mycket nutid och framtid på sista tiden.

Jag instämmer. Inget mer krigande mellan US och RU. Kalla Krigets dagar är förbi.

Medlem

Varför inte gå tillbaka till där allt började, Codename eagle!

Medlem

Är väl bara att hitta på ett krig? Usa Vs Norge =D


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Varför inte gå tillbaka till där allt började, Codename eagle!

eller varför inte ända till medeltiden ?? med svärd och båge ?? huh ??

så jävla trött på alla som klagar på EA och Dice varför dom inte släpper just Bad company 3, 2143 och WW2..

Tror inte att vi kommer se någon att dessa på ett bra tag.. Nästan säker på att de kommer att släppa Mirror Edge 2 efter BF4 ! Va glada alla ! För dice kommer att ge er den bästa FPS spelet ever! Så låt dom släppa vilket spel som helst.. annars kan ni ju alltid välja något annat ?? Typ som arma 2/3 Eller Black Ops 2..

Medlem

Jag må ha livlig fantasi men är det fan inte något ubåtsaktigt, typ en lucka som man ser strax innan larvfötterna? Det ser ut som det är under vatten iaf och ljudet låter väldigt "vattnigt". Typ som två metallplåtar som slåss ihop under vatten.

Medlem

Jag är nöjd om Hitboxen fungerar


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Zerofrosty:
Skrivet av Morlizer:

Varför inte gå tillbaka till där allt började, Codename eagle!

eller varför inte ända till medeltiden ?? med svärd och båge ?? huh ??

så jävla trött på alla som klagar på EA och Dice varför dom inte släpper just Bad company 3, 2143 och WW2..

Tror inte att vi kommer se någon att dessa på ett bra tag.. Nästan säker på att de kommer att släppa Mirror Edge 2 efter BF4 ! Va glada alla ! För dice kommer att ge er den bästa FPS spelet ever! Så låt dom släppa vilket spel som helst.. annars kan ni ju alltid välja något annat ?? Typ som arma 2/3 Eller Black Ops 2..

Ojdå, har någon ätit huggorm till frukost? Anser du att jag klagar? Ta ett djupt andetag och räkna till tio.

Avstängd
Skrivet av WallinarN:

Jag må ha livlig fantasi men är det fan inte något ubåtsaktigt, typ en lucka som man ser strax innan larvfötterna? Det ser ut som det är under vatten iaf och ljudet låter väldigt "vattnigt". Typ som två metallplåtar som slåss ihop under vatten.

Håller helt och hållet med! Riktigt coolt om dom introducerar undervattens strider!

Medlem

WW2? det har varit mycket WW2. det som fattas är antingen nån form av framtids-scenario vi inte har sett tidigare eller WW1 och bakåt, om inte inbördeskrig nånstans i världen (behöver ej vara USA)

Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av Zerofrosty:
Skrivet av Morlizer:

Varför inte gå tillbaka till där allt började, Codename eagle!

eller varför inte ända till medeltiden ?? med svärd och båge ?? huh ??

så jävla trött på alla som klagar på EA och Dice varför dom inte släpper just Bad company 3, 2143 och WW2..

Tror inte att vi kommer se någon att dessa på ett bra tag.. Nästan säker på att de kommer att släppa Mirror Edge 2 efter BF4 ! Va glada alla ! För dice kommer att ge er den bästa FPS spelet ever! Så låt dom släppa vilket spel som helst.. annars kan ni ju alltid välja något annat ?? Typ som arma 2/3 Eller Black Ops 2..

Ojdå, har någon ätit huggorm till frukost? Anser du att jag klagar? Ta ett djupt andetag och räkna till tio.

Haha jag menar inte just dig sry om du trodde det...

Medlem

Båtar ubåtar å större slag till sjöss gissar jag på. måste ju gissa på nått


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Det är ju vatten i filmen iaf

Medlem

Vad dom måste känna sig som en bonde som mjölkar en ko

Medlem

Ja, det är faktiskt vatten i teasern, inte bara det som droppar utan också det efteråt innan larvfoten är under vatten! Lite synd att det inte är 2143, ska bli intressant och se hur detta kommer se ut.

Medlem

Underbart! Taggad till tusen! Så länge de levererar som de alltid gör så betalas det gärna!
Ska bli så nice detta

Medlem

Vore det inte ballt om de bara trollat med lite missvisande marknadsföring de senaste veckorna så att alla förväntar sig ännu ett krigsspel i modern tappning, för att sedan få folk att tappa brallorna när de avtäcker ett Battlefield 1944 eller motsvarande?

Men ack, så är det nog inte.

Medlem

Första världskriget, skyttegravar, gas och förmultnade fötter hade ju inte varit fel.

ELF
Medlem

Ett Terminator-inspirerat Battlefield??????
Hypen är stor i så fall......

Eller ett väl genomtänkt WWII spel. Vill ha wow känslan som man fick när man spelade Forgotten Hope modden till BF1942.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av pelson:

Skulle vilja ha en WW2-comeback. Det har vart för mycket nutid och framtid på sista tiden.

Tyvärr ser det ut att vara nutid om man tänker på bilden

Ish
Medlem

Skulle det här släppas till nästa generation konsoler? Hur mycket förbättringar kan de rimligtvis hinna med på några år? Känns som more of the same.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Ännu mer framtid snacka om att de koppierar COD tidslinje...
WW2 för fasiken, men COH kommer i sommar!

Medlem

De där var ingen teaser, de var en mindfuck!!! DAM YOU!

Medlem

Battefield 4, kommer nog troligtvis inte vara i framtiden eller andra världskriget.

Jag tror spelet kommer med ny känsla, tyngd, något mindre arkad, större banor och återspegla känslan från de äldre spelen (1942 etc). Jag hoppas att Battlefield 4 blir som Forgotten Hope var för 1942. Mer realism inte så extremt intensivt som det har varit. Mer utrymme för både flyg och helikoptrar och även fina marina slag. Tyngre och långsammare vapen + annan utrustning. Stora skogar och kullar, dalar och berg.

Inaktiv

Många pratar som om att det fortfarande inte är bestämt vilken tid det ska utspela sig. Men är det inte bekräftat att det ska vara nutid även detta? Eller är det något jag bara fått för mig?

12
Skriv svar