Mindre sömn - ett tecken på kvalitet?

Flakmonkey
Mindre sömn - ett tecken på kvalitet?

Om jag är ovanligt trött imorgon så är det Deus Ex fel. Tanken var att jag skulle knyta mig 23:00 och nu är klockan snart 01:30. Tecken på ett bra spel? Jag skulle tro det. För även om det finns saker jag stör mig på det så rann bara tiden iväg ikväll medan jag kämpade mig upp för en skyskrapa för att konfrontera en ond VD (finns det någonsin snälla VDar i spel förresten?) som tycks vara roten till min jobbiga situation.

Om det verkligen är så får jag dock ta reda på en annan dag, för nu är det dags att sova.

Förresten så har jag lyckats hålla mig rätt bra till min ursprungliga plan att satsa mer på sneak än muskel och eldkraft. Hacking är min klara specialitet och just sättet du hackar datorer och andra härliga prylar på är faktiskt en av de sakerna jag tycker är bäst i hela spelet.

#blogg

Medlem
Mindre sömn - ett tecken på kvalitet?

Spelet är helt underbart.. Jag hade en ledig vecka när spelet släpptes och spenderade nog de första tre dagarna att spela. Spelade kanske 5-6 timmar om dagen. Kunde ju knappt sluta. Helt underbart fantastiskt spel.

Sneak och hacking är det bästa. Ger klart mycket mera XP och större spelupplevelse enligt mig. Glöm för guds skull inte att spela DLC:et Missing Link då det är riktigt riktigt bra.

Medlem

Lånade Deus Ex på biblioteket och spelade varenda kväll i 2 veckor. Älskar sneak-spel. Måste nog köpa spelet så jag kan spela det igen

Medlem

Riktigt roligt spel, det enda negativa med det är bossfighterna som förstör. De är gjorda så att man nästan måste ha fokuserat på action istället för en sneakbuild...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Riktigt roligt spel, det enda negativa med det är bossfighterna som förstör. De är gjorda så att man nästan måste ha fokuserat på action istället för en sneakbuild...

Jo just bossfighterna hade de gärna kunnat hoppa över.

1
Skriv svar