Skänkes:Arma 3 Alpha lite!

Medlem
Skänkes:Arma 3 Alpha lite!

Tjena

Jag har en Arma3 alpha lite till övers och undrade om någon här på fz skulle vilja ha en.
Om ni har någon steam gift att byta så prioriteras det. Annars skänker jag den gärna till någon här!

Lämna bara en kommentar i fältet nedan så kontaktar jag "vinnaren" via pm med steam kontaktinfo!

Medlem

Skulle va intressant att se den där alfan, har ju väntat evigheter på spelet!

Har inget att byta tyvärr på steam.. Men kanske en Ingress nyckel? Android, googles GPS spel.

Medlem

Har 3st jag kan kasta på någon.

Medlem

Kasta en på mig då!

Medlem

Jag tar väldigt gärna emot, om någon har att skänka bort. Kan byta mot Dota 2 nyckel


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

Värt att nämna är att inte multiplayer läget finns i "alpha lite", då måste man köpa spelet. Köpte det för 25€ tror jag på Steam.

Medlem

Om någon har en Arma 3 Alpha Lite nyckel kvar att avvara så skulle det uppskattas.

Har dock tyvärr ingen Steam-gift att erbjuda i utbyte (skulle vara en Dota 2 nyckel, men en sådan har ju varenda kotte nuförtiden).

SE

Medlem

Jag har också några Lite över MEN den är väl utan editor? ...och då missar man ju mycket av vad som gör Arma så formidabelt så jag tvekar att sprida Lite'n....

Medlem

Är oxå intresserad av en !

Medlem

Jag har också 3st som kan ges bort, skicka ett pm med steam id, mail eller vad det nu behövs för att skicka på steam, så kan vi säkert ordna detta


signatur

42

Medlem

Har även jag 3st lite som jag kan ge bort, pm:a mig med informationen jag behöver så får de tre första en kod. Har ni en DOTA kod får ni gärna skicka en sådan tillbaka då jag måste vara en av de få som inte har det.

Medlem

Jag tar gärna en Arma 3 nyckel! har dock tyvärr inget att ge tillbaka om ni inte vill ha en dota nyckel som de finns miljoner av!

Medlem

Skulle gärna ta emot en nyckel i fall nån har en över.

Medlem

Tar gärna också en ifall nån har över.
Har The Ship - 2 Pack Gift på steam att byta med

Medlem

Om någon har en key över, så tar jag gärna emot den.

1
Skriv svar