EA kan bli sämsta företaget i Amerika – igen

Robot
EA kan bli sämsta företaget i Amerika – igen

Det är nog ett pris dom förtjänar.

Medlem

Vore kul om det gick någon gala så man kunde se när dom vinner priserna.

Medlem

Hoppas dom vinner!

Medlem

Det finns värre företag tycker jag, även om jag personligen hatar EA

Medlem

Det är nog ingen större bedrift för EA, detta pris tar de hem utan att anstränga sig allt för mycket haha

Medlem

Rätt åt dom

Medlem

Det faktum att EA är där och inte Hammerpoint Interactive får man att inte bry mig ett dugg om vem som vinner. Värdelös "turnering"!

Medlem

DÖD ÅT EA!!!!! Nä nu går jag och spelar BF3 som är så underbart *fapfapfap*

Dubbelmoral is the best.

Medlem

Rent hyckleri att ett spelföretag är med på en sån här lista. Även om EA suger getpung så är det knappast ett företag med potential att förstöra livet för miljoner människor.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

EA tar hem priset utan att ens kämpa för det. Dom borde överväga att döpa om priset till just EA

Medlem

''Sedan dess har de legat relativt lågt, men så gick de nyligen och släppte SimCity varpå nomineringarna haglade in. Ska de lyckas plocka segern två år i rad? Intrigen tätnar. Men för att lyckas måste de besegra pampar som Bank of America (som tilldelats silvermedalj två år i rad), Facebook, Microsoft och Walmart. '' HAHAHAHAHHA ROFLMAO DOG AV GARV VID DEN MENINGEN. Ett av världens få tävlingar där folk vill förlora så mycket som möjligt förutom EA som vill ta bältet varje år.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Hahha hoppas verkligen på det.

Medlem

Att det är baserat på en omröstning på nätet talar ju lite för sig själv.

Ganska löjligt om ni frågar mig och då skall sägas att jag inte har mycket över för EA.

Medlem

Så otroligt överdrivet att rösta EA till det värsta USA har att erbjuda imo, finns bra mycket mer horribla saker.

Inaktiv

Låt dom lida ett år till! Till och med "små" spelföretag, så som PopCap, gör tusen gånger så bättre spel än vad EA har gjort på över 15 år! De var bättre förr, då när Need for Speed III var nytt och NHL lanserades till PC. Nu är det som att de gräver sin egna grav.

Nej! Låt dom lida som sagt! Förhoppningsvis inser de sina måååååååånga misstag och säger hej då för alltid. Då skulle jag fira med en brakfest!

Medlem

Tycker det är lite ironiskt att även om EA är typ det mest hatade spelföretaget så fortsätter folk pumpa in pengar i företaget. Inte dåligt att lyckas bli den största utvecklaren och utgivaren samtidigt som man är den mest hatade.

Medlem

Jodå... men samtidigt inte eftersom det finns betydligt sämre företag. Spel är ju liksom en nöjesprodukt.

Medlem

Finns mycket värre företag där ute.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Trollpris. Hur pass legitima är Consumerist? Aldrig hört talas om.

Medlem

Av alla företag som exploaterar billig arbetskraft och barn i tredje världen, företag som spyr ut föroreningar utan att bry sig om hur det påverkar människor och natur, företag som missbrukar pengar till den grad att stater måste gå in och rädda dem, företag som fuskar med matvaror - av alla företag som begår "brott" som faktiskt påverkar massor av människor negativt så väljer fjortisar att tycka att EA är värda detta pris.

Helt otroligt.

Medlem

Så sjukt löjligt att ett spelföretag ens är med på en sådan här lista. Deras största ont mot mänskligheten är att de gör spel som folk är missnöjda med.

Vafan vi har bolag som skövlar regnskogar, suger ut tredje världen, som direkt orsakar människors fattigdom och död etc.

Att folk ens röstar på EA är ett bevis hur sjukt omogna många som kritiserar dem är. Så undrar folk varför EA inte lyssnar på kritiken, vem fan kan ta sådan här kritik seriöst???

Rent allmänt saknas 100 tals företag som borde vara till listan. Är ju i det närmaste bara nöjes bolag och andra bekvämlighetsbolag som folk gillar att klaga på. Vafan UPS mot Fedx... seriöst...
Varför publicerar FZ sådana här komplett oseriösa nyheter.

Medlem
Skrivet av MachOne:

DÖD ÅT EA!!!!! Nä nu går jag och spelar BF3 som är så underbart *fapfapfap*

Dubbelmoral is the best.

Man kan väl ogilla EA även fast dom är utgivare till bra spel

Medlem

Det som jag stör mig på är att alla ragear på EA när det finns mycket värre företag därute. Ea kanske förstör i "spelsamhället" och försämrar gaming, medans andra företag förstör för det ricktiga samhället och individuella personer. Personligen så tycker jag saker som miljöutsläpp och arbetslöshet är på snudden viktigare än dåliga drms och microtransaktions. Dessutom har ju Ea gjort en del bra saker som välgörenhet och kampen för homosexuellas rättigheter i Usa.

Inaktiv
Skrivet av MachOne:

DÖD ÅT EA!!!!! Nä nu går jag och spelar BF3 som är så underbart *fapfapfap*

Dubbelmoral is the best.

Det är aldrig bra att ljuga för sig själv.

Medlem

3 månader in på året och redan guldtippade. STARKT EA!

k3m
Medlem
Skrivet av AHTF:

Så sjukt löjligt att ett spelföretag ens är med på en sådan här lista. Deras största ont mot mänskligheten är att de gör spel som folk är missnöjda med.

Vafan vi har bolag som skövlar regnskogar, suger ut tredje världen, som direkt orsakar människors fattigdom och död etc.

Att folk ens röstar på EA är ett bevis hur sjukt omogna många som kritiserar dem är. Så undrar folk varför EA inte lyssnar på kritiken, vem fan kan ta sådan här kritik seriöst???

Rent allmänt saknas 100 tals företag som borde vara till listan. Är ju i det närmaste bara nöjes bolag och andra bekvämlighetsbolag som folk gillar att klaga på. Vafan UPS mot Fedx... seriöst...
Varför publicerar FZ sådana här komplett oseriösa nyheter.

Har ingenting med omogenhet att göra. Jag röstar på EA och jag är inte omogen. Och varför jag röstar på EA är för att det är viktigast för mig.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av AHTF:

Så sjukt löjligt att ett spelföretag ens är med på en sådan här lista. Deras största ont mot mänskligheten är att de gör spel som folk är missnöjda med.

Vafan vi har bolag som skövlar regnskogar, suger ut tredje världen, som direkt orsakar människors fattigdom och död etc.

Att folk ens röstar på EA är ett bevis hur sjukt omogna många som kritiserar dem är. Så undrar folk varför EA inte lyssnar på kritiken, vem fan kan ta sådan här kritik seriöst???

Rent allmänt saknas 100 tals företag som borde vara till listan. Är ju i det närmaste bara nöjes bolag och andra bekvämlighetsbolag som folk gillar att klaga på. Vafan UPS mot Fedx... seriöst...
Varför publicerar FZ sådana här komplett oseriösa nyheter.

Har ingenting med omogenhet att göra. Jag röstar på EA och jag är inte omogen. Och varför jag röstar på EA är för att det är viktigast för mig.

Jag håller kvar vid min åsikt... anledningen " viktigast för mig" är i sig också bra. Fan en by rivs, och människor tvingas lämna sina hem i afrika för oljebolags skull, men skit i dem, mitt sim city funkar ej, vote EA. Starka tecken på mognad detta.....

Medlem

Alla företag som gör spel står 100 gånger högre en alla andra företag i min bok. Säljer EA vapen? dumpar EA avfall? Skapar EA ton efter ton med skräp? Fiskar EA ur haven och förstör korallreven?Finns nog några amerikanska företag som gör detta men som ingen vill veta av. Att EA & Facebook är med är ju bara ett stort skämt!

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av AHTF:

Så sjukt löjligt att ett spelföretag ens är med på en sådan här lista. Deras största ont mot mänskligheten är att de gör spel som folk är missnöjda med.

Vafan vi har bolag som skövlar regnskogar, suger ut tredje världen, som direkt orsakar människors fattigdom och död etc.

Att folk ens röstar på EA är ett bevis hur sjukt omogna många som kritiserar dem är. Så undrar folk varför EA inte lyssnar på kritiken, vem fan kan ta sådan här kritik seriöst???

Rent allmänt saknas 100 tals företag som borde vara till listan. Är ju i det närmaste bara nöjes bolag och andra bekvämlighetsbolag som folk gillar att klaga på. Vafan UPS mot Fedx... seriöst...
Varför publicerar FZ sådana här komplett oseriösa nyheter.

Har ingenting med omogenhet att göra. Jag röstar på EA och jag är inte omogen. Och varför jag röstar på EA är för att det är viktigast för mig.

Kanske inte omoget men väldigt ignorant, dummt och okunnigt.

123
Skriv svar