Final Fantasy Versus XIII blir – Final Fantasy XV?

Robot
Final Fantasy Versus XIII blir – Final Fantasy XV?

Enligt rykten påstås Final Fantasy Versus XIII byta namn till Final Fantasy XV och bli ett exklusivt rollspel till Playstation 4.

#final-fantasy-versus-xiii-3, #square-enix, #sony


Medlem
Final Fantasy Versus XIII blir – Final Fantasy XV?

Ge mig det bara.

Medlem

Låter ganska troligt då PS3ans livstid som frontman är på sista versen vilket gör det dumt att släppa 2st FF spel inom ett par månader av varandra.

Medlem

Med tanke på pass hur lite man har hört om spelet på sistone så är det allt annat än omöjligt. Jag tycker hur som helst att det är en bra idé att bygga spelet mot PS4, spelet har verkat lovande ända sen det första bilderna dök upp.
Jag fortsätter iaf med att se fram emot spelet.


signatur

I'm just sayin...

Medlem

Som jag väntat... Redan då jag köpte mitt ps3 när det var så nytt att man svimma. Ständigt vart det uppskjutet... snälla... släpp spelet x)


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Släpp bara spelet, skiter i om dom kallar det för runkebull, bara vi får spelet.... mitt sista hopp för FF..

Medlem

Det var en samarbetsparner som skrivit "fel" namn på sin hemsida, men det har nu kvickt ändrats till Versus igen. Man börja ju helt klart misstänka att det kan ligga något bakom alla rykten, men i nuläget ska man nog inte lita på något som inte kommer direkt från SE. Hoppas bara på lite officella nyheter om de här spelet snart.

Medlem
Skrivet av rockylin:

Det var en samarbetsparner som skrivit "fel" namn på sin hemsida, men det har nu kvickt ändrats till Versus igen. Man börja ju helt klart misstänka att det kan ligga något bakom alla rykten, men i nuläget ska man nog inte lita på något som inte kommer direkt från SE. Hoppas bara på lite officella nyheter om de här spelet snart.

Och allra helst när det kommer till Versus, 15, runkebull osv.

Medlem

Bara de byter fightingsystem så får det komma till vilken konsol som helst


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Oj vad jag hoppas detta är sant. Har hela tiden varit mer hype på detta än "vanliga" XIII.


signatur

Steam: xtreme_venom | PSN: Betrayed | League of Legends: Hand of Wrath (EUW) | Battlenet: Betrayed#2655

Inaktiv

Låter klokt. Jag vill inte få för höga förväntningar, men jag hoppas de gjort något verkligt magiskt med all denna utvecklingstid.

Medlem

Square har blivit så förbannat patetiska. Visa upp massa flashig CGI hela tiden bara för att inte kunna leverera något överhuvudtaget.

Vad hände med "XIV"?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Vad hände med "XIV"?

Det finns redan i formen av ett MMO.

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av walter_iego:

Vad hände med "XIV"?

Det finns redan i formen av ett MMO.

Fast det har tyvär inte släppts ännu.
http://na.finalfantasyxiv.com/
Men registrera för betan!


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Medlem

FINAL FANTASY XIIVC VERSUS SUPER REVENGEANCE EDITION 13½!

Känner att jag inte bryr mig längre.

Inaktiv
Skrivet av Nomz:

FINAL FANTASY XIIVC VERSUS SUPER REVENGEANCE EDITION 13½!

Känner att jag inte bryr mig längre.

På grund av titlen?

Medlem
Skrivet av Skyler:
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av walter_iego:

Vad hände med "XIV"?

Det finns redan i formen av ett MMO.

Fast det har tyvär inte släppts ännu.
http://na.finalfantasyxiv.com/
Men registrera för betan!

Det har ju iofs redan släppts en gång, och snart släpps det igen.

Sen är ju den här "nyheten" ganska gammal. Det var i a f några månader sen XIII versus ---> XV historien läcktes.

1
Skriv svar