The Elder Scrolls Online – heta bilder från Tamriel

Robot
The Elder Scrolls Online – heta bilder från Tamriel

Under 2013 års senare del kommer vi få besöka online-Tamriel. Ladda upp med nya skärmdumpar.

#the-elder-scrolls-online


Medlem
The Elder Scrolls Online – heta bilder från Tamriel

Vagar man se fram emot ett till MMORPG (Fragetecken)
Det har ju inte vart mycket som lyckats pa senaste tiden. :<

Medlem

Ett utvecklat co-op till TES verkar det som. Behövs inga 40-manna raider för mig. Kan nog bli bra det här.

Inaktiv

Det översvämmas av bilder, men inte en ända in-game video med ordentliga strider? (jag kan ha missat...)

Medlem

Jag tror att TES kommer att bli ett bra spel. För första gången får jag en underbar känsla för ett MMO. Vi får väll hoppas på det bästa!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Ju mer jag läser om detta spelet destu mer hypad blir jag.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hypemaskinen går på högvarv borta på Bethesda. Återstår att se om det håller när ingame filmerna börjar dyka upp.

Medlem

http://www.shoddycast.com/2012/12/02/elder-scrolls-online-top...

intressant även om den har ett par månader på nacken.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser riktigt bra ut, inte alls som de första bilderna. Kan nog bli ngt


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Segas:

Det översvämmas av bilder, men inte en ända in-game video med ordentliga strider? (jag kan ha missat...)

Du har missat det ja.
Här har du lite godis
http://elderscrollsonline.com/en/media/videos/411

Medlem

Bara dem fortsätter med enspelar spel så e ja nöjd

Inaktiv
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Segas:

Det översvämmas av bilder, men inte en ända in-game video med ordentliga strider? (jag kan ha missat...)

Du har missat det ja.
Här har du lite godis
http://elderscrollsonline.com/en/media/videos/411

Tackar!

Inaktiv

Jag är helt övertygad om att detta mmorpg kommer faila minst lika mycket som de som kommit ut de senaste åren. Alla företag försöker göra det nya wow vilket får spelet att kännas som ett dåligt försök att härma orginalet.
Det ända mmorpg som skulle slå wow i supscribers är wow 2 (sad but true).
Vi kommer nog få se en repris på guild wars 2.

Medlem

Jag tillhör, som så många andra, de som reagerade med avsmak när ESO tillkännagavs. Men som så många andra kan jag inte låta bli att bli mer och mer hoppfull för varje dag som går.

Hoppas verkligen detta blir det som det har potentialen att bli.

Medlem

Snygga bilder. Hoppas det inte blir som med swtor och många andra mmon att bilderna är mycket finare än själv spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av anon_165499:

Jag är helt övertygad om att detta mmorpg kommer faila minst lika mycket som de som kommit ut de senaste åren. Alla företag försöker göra det nya wow vilket får spelet att kännas som ett dåligt försök att härma orginalet.
Det ända mmorpg som skulle slå wow i supscribers är wow 2 (sad but true).
Vi kommer nog få se en repris på guild wars 2.

Jag tror du har fel. Vad är det egentligen som definierar att ett MMORPG "failar"? Att det har mindre subscribers än vad WoW har? Gammalt sätt att tänka på imo. Det är så enormt många MMORPG som har släppts på senare år, så att fortfarande jämföra dom med WoW är bara dumt. WoW släpptes när genren fortfarande va ny, det blev det första stora släppet i väst och var baserad på en redan känd serie.

MMORPG är nuförtiden som vilken spel genre som helst i princip. De enda som försökt att bli riktigt stora nyligen är förmodligen SWTOR och GW2. SWTOR gjorde 2 misstag, utdaterad betalnings metod (P2P) och utdaterad combat. Men det är min åsikt. Spelet har inte misslyckats totalt då det fortfarande är folk som spelar och älskar det. Samma med GW2, som också hade utdaterad combat men med en liten tvist.

Alla MMORPG kan inte ha lika många subscribers då många fortfarande envisas med P2P. Det är en självklarhet. Folk har helt enkelt så många fler val nu än vad de hade då.
Visst vissa företag har fortfarande samma gamla bild om vad ett MMORPG ska vara och hur många som ska spela, men långt i från alla företaget är kvar på det gamla tanke sättet.

Inaktiv

dom skalar nog ner grafiken rejält innan det släpps, så personer med elgiganten-laptops från 2007 ska kunna köra det

Medlem
Skrivet av Cyras:
Skrivet av Timosaki:

Jag är helt övertygad om att detta mmorpg kommer faila minst lika mycket som de som kommit ut de senaste åren. Alla företag försöker göra det nya wow vilket får spelet att kännas som ett dåligt försök att härma orginalet.
Det ända mmorpg som skulle slå wow i supscribers är wow 2 (sad but true).
Vi kommer nog få se en repris på guild wars 2.

Jag tror du har fel. Vad är det egentligen som definierar att ett MMORPG "failar"? Att det har mindre subscribers än vad WoW har? Gammalt sätt att tänka på imo. Det är så enormt många MMORPG som har släppts på senare år, så att fortfarande jämföra dom med WoW är bara dumt. WoW släpptes när genren fortfarande va ny, det blev det första stora släppet i väst och var baserad på en redan känd serie.

MMORPG är nuförtiden som vilken spel genre som helst i princip. De enda som försökt att bli riktigt stora nyligen är förmodligen SWTOR och GW2. SWTOR gjorde 2 misstag, utdaterad betalnings metod (P2P) och utdaterad combat. Men det är min åsikt. Spelet har inte misslyckats totalt då det fortfarande är folk som spelar och älskar det. Samma med GW2, som också hade utdaterad combat men med en liten tvist.

Alla MMORPG kan inte ha lika många subscribers då många fortfarande envisas med P2P. Det är en självklarhet. Folk har helt enkelt så många fler val nu än vad de hade då.
Visst vissa företag har fortfarande samma gamla bild om vad ett MMORPG ska vara och hur många som ska spela, men långt i från alla företaget är kvar på det gamla tanke sättet.

Spelmotorn var en av dom sämsta och fortfarande är. Spelet är fult och flaskar på riktigt bra system. Problem med nätkoden som i grunden ligger i Spelmotorn gör att spelet har en ability delay.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ska bli kul att kunna slå själv med musklick i ett mmo och dodga/rolla, alltid velat spelat TES i coop. Jag är inte hypad men jag kommer spela med polarna, kan bli bra detta.

Medlem
Skrivet av hastapan:

Vagar man se fram emot ett till MMORPG (Fragetecken)
Det har ju inte vart mycket som lyckats pa senaste tiden. :&lt;

Jag vågar verkligen inte :/
Känns som att inget MMORPG efter iaf WOW fått mig att fastna.
Lirar inte WOW längre, men när jag spelade det först så blev jag helt fast, sen kom alla expansioner och mer eller mindre förstörde.
Annars har jag lirat SWtor, AoC, Lotro, GW m.fl, fast nej, håller mig till WOW som favorit av dessa!

Gillar Bethesda för hela Enderscrolls-serien, men tror inte att de lyckas med ett online, även om det är vad fans efterfrågat länge.
Däremot ett co-op-läge! Det hade varit nice i t.ex Skyrim!

Medlem

precis mrsarun där saru de :D:D

Medlem
Skrivet av Gameboy:

Ska bli kul att kunna slå själv med musklick i ett mmo och dodga/rolla, alltid velat spelat TES i coop. Jag är inte hypad men jag kommer spela med polarna, kan bli bra detta.

Finns typ i Age Of Conan redan

Olanders Argonian har inget att sätta emot min khajiit. Vi ses på slagfältet!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Olanders Argonian har inget att sätta emot min khajiit. Vi ses på slagfältet!

Min Dunmer assassin backstabar er båda innan ni hinner sätta något mot varandra


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Kaxxari:

precis mrsarun där saru de :D:D

Fyndigt, fyndigt ^_^

Medlem
Skrivet av Cyras:

Jag tror du har fel. Vad är det egentligen som definierar att ett MMORPG "failar"? Att det har mindre subscribers än vad WoW har? Gammalt sätt att tänka på imo. Det är så enormt många MMORPG som har släppts på senare år, så att fortfarande jämföra dom med WoW är bara dumt. WoW släpptes när genren fortfarande va ny, det blev det första stora släppet i väst och var baserad på en redan känd serie.

MMORPG är nuförtiden som vilken spel genre som helst i princip. De enda som försökt att bli riktigt stora nyligen är förmodligen SWTOR och GW2. SWTOR gjorde 2 misstag, utdaterad betalnings metod (P2P) och utdaterad combat. Men det är min åsikt. Spelet har inte misslyckats totalt då det fortfarande är folk som spelar och älskar det. Samma med GW2, som också hade utdaterad combat men med en liten tvist.

Alla MMORPG kan inte ha lika många subscribers då många fortfarande envisas med P2P. Det är en självklarhet. Folk har helt enkelt så många fler val nu än vad de hade då.
Visst vissa företag har fortfarande samma gamla bild om vad ett MMORPG ska vara och hur många som ska spela, men långt i från alla företaget är kvar på det gamla tanke sättet.

Så du menar att Free To Play är framtiden, prenumeration är alltså utdaterat? Nä, det varken tror eller hoppas jag. F2P/P2W skiten attraherar en helt annan målgrupp, dvs kids mellan 10-18, som inte är något att bygga ett online community kring eller något att satsa på om man vill bli långvarig, då ungarna drar till nästa "stora" spel så fort det dyker upp något nytt och glänsande vid horisonten.

Annars hoppas verkligen att ESO har något nytt att komma med, något som inte bara attraherar COD-generationen med snabba belöningar och pvp skit.

Medlem

jag vet inte. tycker inte att jag får någon eldescrolls-känsla av detta. Det är något som saknas eller är fel.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag är tyvärr inte imponerad. Det blir samma sak varje gång. "Vi har ett rpgspel, nu gör vi mmo av det för det funkar för det är ett rpg". Och all hype över de hela. Får se om de kan övertyga mig.

Inaktiv
Skrivet av Cyras:
Skrivet av Timosaki:

Jag är helt övertygad om att detta mmorpg kommer faila minst lika mycket som de som kommit ut de senaste åren. Alla företag försöker göra det nya wow vilket får spelet att kännas som ett dåligt försök att härma orginalet.
Det ända mmorpg som skulle slå wow i supscribers är wow 2 (sad but true).
Vi kommer nog få se en repris på guild wars 2.

Jag tror du har fel. Vad är det egentligen som definierar att ett MMORPG "failar"? Att det har mindre subscribers än vad WoW har? Gammalt sätt att tänka på imo. Det är så enormt många MMORPG som har släppts på senare år, så att fortfarande jämföra dom med WoW är bara dumt. WoW släpptes när genren fortfarande va ny, det blev det första stora släppet i väst och var baserad på en redan känd serie.

MMORPG är nuförtiden som vilken spel genre som helst i princip. De enda som försökt att bli riktigt stora nyligen är förmodligen SWTOR och GW2. SWTOR gjorde 2 misstag, utdaterad betalnings metod (P2P) och utdaterad combat. Men det är min åsikt. Spelet har inte misslyckats totalt då det fortfarande är folk som spelar och älskar det. Samma med GW2, som också hade utdaterad combat men med en liten tvist.

Alla MMORPG kan inte ha lika många subscribers då många fortfarande envisas med P2P. Det är en självklarhet. Folk har helt enkelt så många fler val nu än vad de hade då.
Visst vissa företag har fortfarande samma gamla bild om vad ett MMORPG ska vara och hur många som ska spela, men långt i från alla företaget är kvar på det gamla tanke sättet.

Jag definerar faila med att man är ett riktigt stort företag som endast gör AAA spel. Man försöker desperat ta över tronen från ett gammalt spel och därigenom få alla spelare att gå över genom att sno hela konceptet och endast byta ut ett fåtal saker. Visst, många köper det men inser snabbt att det inte har någon orginalitet över huvud taget och går tillbaka igen till det gamla.

Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Traveller in time:

Olanders Argonian har inget att sätta emot min khajiit. Vi ses på slagfältet!

Min Dunmer assassin backstabar er båda innan ni hinner sätta något mot varandra

Finns bara ett sätt att få reda på vem som vinner, vi ses på slagfältet under Elsweyrs stekande sol.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

12
Skriv svar