Spelen du får för besväret med SimCity

Medlem

Göttmos, tänkte jag skulle prova dead space 3 och nu är det ju inget direkt svårt val.

Medlem

_Hur vet man att fått ta del av de här spelen?

Medlem
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Raklödder:

Nej tack, det är bra. Jag vill inte addera fler sketna titlar till mitt redan raderade Origin-konto.

Igen, DET ÄR JU FINA TITLAR!

Allt är relativt.
BF3 är ju ett skämt, Mass Effect sög, hela hjävla serien.
Dead Space spårade ut och blev action istället för survival horror.
Medal of Honor är väl en bunt skitspel, faktiskt inte spelat de två nya som tydligen ska suga.
Bejewels 3 är ett pusselspel, så det är långt nere på min lista.
Plants vs zombies är ett iphone spel från början. Jippiii.-
NFS har inte varit bra på 10 år, och sim city 4 har väl alla redan ?

rätt crapigt faktiskt.

lugna dig lite!
BF3 är helt ok om man gillar genren och jag verkar vara en av de få som gillar de två nya MoH-spelen. Jag har redan de spelen men skulle definitivt rekommendera dem. Dead Space är inte min typ av spel och jag föredrar mer realistisk racing än NFS.

+plants är ett pc-spel från början.

oavsett vad man tycker så är man lite väl bortskämd om man gnäller när de ger en ett spel som kompensation. Detta är ändå "stor-spel". Ta emot och var nöjd. Det är valfritt men man kan inte påstå att EA inte försökt att ge en ett litet plåster på såren.

Det är ändå ett spel det handlar om.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Är Medal of Honor något att ha alltså? Det har ju fått extremt dålig kritik och verkar vara en dålig CoD klon? Annars kanske man tar det och köper BF3..

Medlem

Någon här som fått upp den där s.k. gratisportalen som det står om här: https://help.ea.com/se/article/simcity-something-extra


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Plants vs Zombies är bättre än Sim City 5.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Är Medal of Honor något att ha alltså? Det har ju fått extremt dålig kritik och verkar vara en dålig CoD klon? Annars kanske man tar det och köper BF3..

MoH:W är inget att hänga i granen.

SP kampanjen: Inget nytänkande, korridorskjutande samt löjliga mängder "scripts".

MP är också i närheten av en katastrof, man kan säga att det är en CoD klon med lite nytänkande i form av "fireteams" (två spelar squads, värdelöst) samt ett klass system som avgör vilka vapen / scorestreaks du har tillgång till.
Värt att säga, igår runt 2030 så var det strax under 3000 (!) spelare online sammanlagt på alla tre plattformarna.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Antar det är låst till ens konto, så man inte kan sälja vidare nyckeln.. Skulle lätt gett min bror BF3 nyckeln.

Medlem

Dead Space 3 så klart i 3D vision 2 med Helix fix Önskar dock att Crysis 3 var med på listan.

Medlem
Skrivet av Mytacism:
Skrivet av joonsson:

Är Medal of Honor något att ha alltså? Det har ju fått extremt dålig kritik och verkar vara en dålig CoD klon? Annars kanske man tar det och köper BF3..

MoH:W är inget att hänga i granen.

SP kampanjen: Inget nytänkande, korridorskjutande samt löjliga mängder "scripts".

MP är också i närheten av en katastrof, man kan säga att det är en CoD klon med lite nytänkande i form av "fireteams" (två spelar squads, värdelöst) samt ett klass system som avgör vilka vapen / scorestreaks du har tillgång till.
Värt att säga, igår runt 2030 så var det strax under 3000 (!) spelare online sammanlagt på alla tre plattformarna.

Okej. Det låter illa. Jag kan tycka CoD är kul ibland, har dock inte köpt det senaste. Men då hoppar jag MoH, får bli BF3 med premium för 249 eller Dead Space 3 och BF3 premium för 299 då. Tufft val

Medlem

Hade ju varit trevligt om det fanns fler titlar att välja mellan. Det där må vara EA:s senaste stora släpp, men personligen är jag inte det minsta intresserad av något av de. Det enda undtandaget är BF3, men det äger jag redan.

Medlem

Detta var en bra kompensation. Jag tar MOHAW. Lite för kasst för att betala för men tillräckligt bra för att spela gratis

Medlem

Nice by EA... Köpte just Dead space 3 och fick se det här. Nice nu kan jag ge polarn Dead space 3 som jag köpte och installera det åt mig själv också. MoHaw spelade jag typ 20tim max.. Va kul men va inte BF3 tyvärr men riktigt kul var det.

Medlem

Det är bra spel, det försvarar dock fortfarande inte det faktum att folk inte får returnera spelet och få pengar tillbaka istället. Samtidigt är Simcity fortfarande trasigt och dom har ljugit rätt rejält.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Plants vs zombies är ett iphone spel från början.

Eftersom du bara gnäller på allt så vill jag påpeka att PvZ släpptes till PC/Mac ungefär ett år innan det kom till iOS. Så nu kan du i alla fall inte skylla på det. Du kanske rentav väljer det spelet nu?

Medlem
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Raklödder:

Nej tack, det är bra. Jag vill inte addera fler sketna titlar till mitt redan raderade Origin-konto.

Igen, DET ÄR JU FINA TITLAR!

Allt är relativt.
BF3 är ju ett skämt, Mass Effect sög, hela hjävla serien.
Dead Space spårade ut och blev action istället för survival horror.
Medal of Honor är väl en bunt skitspel, faktiskt inte spelat de två nya som tydligen ska suga.
Bejewels 3 är ett pusselspel, så det är långt nere på min lista.
Plants vs zombies är ett iphone spel från början. Jippiii.-
NFS har inte varit bra på 10 år, och sim city 4 har väl alla redan ?

rätt crapigt faktiskt.

Inte för att vara sån, men.. fel.
PvZ släpptes 5 maj 2009 (PC), 15 februari 2010 (Apple IOS)

Medlem

Vad ska man välja?
Har BF3 och MoHW, NFS har jag klarat.

Har fått mitt spel installerat o klart nu..blev Dead Space 3


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Plants vs zombies är ett iphone spel från början. Jippiii.

Nej... PVZ släpptes till PC nästan ett år innan iOS. Bara så du vet. + att det är fruktansvärt bra, spelat 66 timmar PVZ på mitt steam acc, sen ca 30 till på min brors account.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Nu har jag fått pop-up i origin att jag kan välja mitt gratisspel. Så starta origin ni som är sugna på det!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Testpilot

Dåligt:

Jag har de flesta spelen redan så jag tänkte att om jag tar ett spel jag redan har så kan jag ge bort det istället till min brorson.
Nope! går inte , nu får man ta nåt bara för sakens skull - suck!

Medlem

gnäll gnäll...
Det här var inget EA behövde göra. De har ingen skyldighet att ge oss ett annat spel, och ärligt talat tycker jag nog att de inte borde ha gjort det.

Visst är spelen för mig helt ointressanta eftersom att jag redan köpt de spelen jag är intresserad av i den listan. Men när jag köpte simcity gjorde jag det för att jag ville spela simcity. och ärligt talat, vilka andra titlar borde de erbjudit?

Medlem

NIce! Fick inte ens välja spel, loggar in och möts av Need for Speed. Bra jobbat EA >.<

Medlem
Skrivet av boota:

gnäll gnäll...
Det här var inget EA behövde göra. De har ingen skyldighet att ge oss ett annat spel, och ärligt talat tycker jag nog att de inte borde ha gjort det.

Visst är spelen för mig helt ointressanta eftersom att jag redan köpt de spelen jag är intresserad av i den listan. Men när jag köpte simcity gjorde jag det för att jag ville spela simcity. och ärligt talat, vilka andra titlar borde de erbjudit?

Deras produkt var inte "fit for purpose" således har man rätten på sin sida att få pengarna tillbaks. Självklart ser EA hellre att man fortsätter vara en kund för då kan de bland annat "skryta" med hur nöjda alla är och att ge bort ett spel är betydligt mindre kostsamt än att få dålig PR på grund av kunder som vill ha sina pengar tillbaks. EA gör ingenting för att de skulle vara generösa, de är idag det värsta bolaget i den här "infekterade" industrin.

Skriv svar