GTA 5 till PC - Går att förbeställa nu

Medlem
GTA 5 till PC - Går att förbeställa nu

I alla fall från MMOGA har jag köpt från innan och verkar seriösa. På Franska Amazon kan man visst förbeställa GTA 5 också. Hoppas verkligen att GTA 5 kommer till PC (eller i alla fall de nya konsolerna)

mmoga.com/Steam-Games/GTA-5-Grand-Theft-Auto-V.html
uk.online-gold.de/Steam-Games/GTA-5-Grand-Theft-Auto-V.html

Men personligen skulle jag aldrig förbeställa förrän jag visste säkert.


signatur

Det var detta...

Medlem

Har folk inte lärt sig att man ALDRIG ska förboka.... *sigh* det kommer INTE ta slut på ex av spelet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Har folk inte lärt sig att man ALDRIG ska förboka.... *sigh* det kommer INTE ta slut på ex av spelet.

Det har väl ingen betydelse om man vet att man ska köpa spelet oavsett.

Medlem

Palla förboka NU liksom.. Lite väl tidigt...

Medlem
Skrivet av stormense:

I alla fall från MMOGA har jag köpt från innan och verkar seriösa. På Franska Amazon kan man visst förbeställa GTA 5 också. Hoppas verkligen att GTA 5 kommer till PC (eller i alla fall de nya konsolerna)

mmoga.com/Steam-Games/GTA-5-Grand-Theft-Auto-V.html
uk.online-gold.de/Steam-Games/GTA-5-Grand-Theft-Auto-V.html

Men personligen skulle jag aldrig förbeställa förrän jag visste säkert.

Det var ett bra tag sedan man kunde börja förbeställa GTA V på diverse siter. Ingen nyhet. Och fortfarande inte en bra idé.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Everchange:
Skrivet av Zymac:

Har folk inte lärt sig att man ALDRIG ska förboka.... *sigh* det kommer INTE ta slut på ex av spelet.

Det har väl ingen betydelse om man vet att man ska köpa spelet oavsett.

I den sörja av nya konsoller och exklusivitet vi kommer att ha i år, så, jo det har betydelse.
Det kommer att bli en ändlös lista på "försenade" spel. GTAV inkluderat.

Om de hade valt en modell som Bohemia med Alpha, Beta och Release för samma peng så hade jag inte sagt något. Det är fair. Men att ge dem mina pengar när det troligen kommer att bli fördröjningar och när inte ens PC versionen är annonserad är ju bara för mycket.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Man får väll tycka vad man vill om att förbeställa, men alla borde väll förstå att det är rätt dumt att förbeställa något till pc som inte ens är bekräftat (?) än?!


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

På tex webhallen så kan man ju förhandsboka men fortfarande betala i butik. Det tycker jag är ganska smidigt. Man får ett mail där de säger att spelet finns att hämta och trallar ner och hämtar det. Har man dock ångrat sig kan man bara strunta i det och efter ett par dagar avbeställs ens förbokning.

Win win om man är orolig för att inte få det eller vill vara säker på att få en förhandsbokningsbonus.

Medlem

När jag förbokar så gör jag inte det för att få spelet först eller att jag är rädd att det kommer ta slut. Det blir ju som julafton när man förbokar ett spel man längtar/längtat efter tycker jag. Det är lite mysigt på nåt vis
Kalla mig idiot eller dum men jag förbeställer alltid spel som jag vill ha, och jag kommer förboka GTA V när det finns att boka i nån av mina favoritbutiker.

[info]Subject: Bekräfta din bokning på Diablo 3.
Date: Wed, 2 May 2012 13:19:15 +0200[/info]

Hej!

Du har bokat datorspelet Diablo 3 hos oss den 13 augusti 2008.

Spelet ska nu äntligen lanseras den 15 maj och då du är bland de hundra första som bokade spelet så pass tidigt hos oss så ber vi dig att bekräfta din bokning genom att beställa spelet igen på vår hemsida. Du behåller självklart din plats i kön från när du bokade spelet.

Då vi har samlat på oss otroligt många förhandsbokningar sedan vi först annonserade spelet på vår hemsida så är tillgången på detta spel något begränsad, vi ber dig därför att bekräfta din bokning inom 5 dagar för att inte riskera att bokningen makuleras.

Tack för din medverkan.

Hör gärna av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.

Med vänlig hälsning
GameShop


signatur

no remorse

Medlem

Många kloka ord.


signatur

Det var detta...

Testpilot

Även om det kan tänkas vara kul så håll på pengarna och ta in nån krona i ränta på dem än att ge företagen detta så de kan tjäna på dig förutom själva köpet.

Jag har också märkt att de bonusar som man får vid en preorder oftast är ren skit , så gå inte på bluffen!

Medlem

Ser inte heller någon större anledning till att förboka. Dock kan det vara kul när man glömmer av att man faktiskt har förbokat något och det plötsligt dimper ner i brevinkastet. Så var det för mig när jag förbokade Ogre Battle till PSP.

1
Skriv svar