Playstation 3 med astma

Skribent
Playstation 3 med astma

Har använt min Playstation 3 rätt flitigt den sista tiden. Som ett resultat har den börjat låta som en kedjerökare som går hastigt uppför trappan iförd en Darth Vader-hjälm.

Jag känner oron.

(Kom igen kompis, dö inte förrän Playstation 4 är här!)

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Playstation 3 med astma

Är det blu-ray spelaren som låter eller är det fläkten?

Medlem

Har du päls husdjur alternativt röker du i närheten av ps3'an?

Har en gen-1 Xbox360, överröstar nästan allt annat, hör brummande genom väggen när jag går in i ett annat rum.

Damm? Kan hjälpa att skaffa dammätande växter, jag har, it works.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Min är liknande till o från, är det blu-ray spelaren är det lite jobbigare än om det är fläkten.

Finns ett halvdant inbyggt system att varva fläktarna så de blåser ut skit. Kommer inte ihåg om man gör det genom att starta upp ps3 bios-menyerna eller om det var den skumma kombinationen av att hålla in powerknappen x o x antal sekunder. Finns hjälpsamma trådar och guider överallt om det är en skitutblås av fläktarna som behövs.

(av egen erfarenhet kan jag säga att det där utblåset är effektivt, spottade damm ur min ps3 att jag blevhelt röd o generad av att den ens sugit i sig så mycket)

Skribent

Jag har en katt här hemma som släpper från sig cirka 20 kilo hår om dagen. Det är förmodligen fläktarna, ska absolut spana in lite guider för att fixa!

Skrivet av Traveller in time:

Har en gen-1 Xbox360, överröstar nästan allt annat, hör brummande genom väggen när jag går in i ett annat rum.

Damm? Kan hjälpa att skaffa dammätande växter, jag har, it works.

Dammätande växter? wat, aldrigt hört talas om.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Drar till sig damm, är väll rätt uttryck. Men erkänn att damm-ätande växter låter coolare!
[http://www.odla.nu/artiklar/inne/krukvaxter/krukvaxter-som-re...]


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent
Skrivet av Traveller in time:

Drar till sig damm, är väll rätt uttryck. Men erkänn att damm-ätande växter låter coolare!
[http://www.odla.nu/artiklar/inne/krukvaxter/krukvaxter-som-re...]

Såg framför mig en "köttätande växt" som högg efter dammtussarna!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Feed me Mattias!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar