Carmageddon: Reincarnation:s budget avslöjas

Robot
Medlem
Carmageddon: Reincarnation:s budget avslöjas

Förpillande delikat.

Medlem

Årets spel (Om det släpps i år)

Medlem

Blir nog ett köp när spelet väl släpps.

Medlem

Hoppas dom stora bilarna kommer finnas med!


signatur

Nämen!

Ge mig dumptrucken och Hippie-mobilen så kan det vara sen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Originalet är en härlig klassiker! Men kan man verkligen återskapa ett spel med den där omogna glimten i ögat som fanns på den tiden, i dagens spelvärld?

Hmm... We shall watch your career with great interest...

Medlem

Ett av de roligaste bil spelen jag har spelat :D. Ibland det ju vara kul och krocka och jävlas med varandra i bil spel, Carmageddon tar det till en ny nivå :D, ska bli kul och se hur det blir.

Medlem

Mmmmmmmm!!! Längtar, blev lite kladdigt nu... fan... . Kommer ihåg 2an, det var den carma jag körde hur mkt som helst Carma och twisted, så underbara spel (twisted slutade för mig vid black, nyaste hade jag för stora förväntningar på)

Medlem

Dag-1-köp


signatur

Meep!

Vad har man för säkerhet att de inte bara tagit pengarna och bosatt sig på Hawaii när man sponsrar ett projekt så där från privatpersoner


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem

Jag vill se en skördetröska som faktiskt skördar folk och sprutar ut deras slamsor där bak (den som fanns gjorde ju inte det), och andra nasty fordonsbaserade tillhyggen!

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vad har man för säkerhet att de inte bara tagit pengarna och bosatt sig på Hawaii när man sponsrar ett projekt så där från privatpersoner

Var en person som blev tvingad till konkurs för att han inte levererade det han lovat.

http://www.businessinsider.com/how-one-stupid-mistake-and-350...

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vad har man för säkerhet att de inte bara tagit pengarna och bosatt sig på Hawaii när man sponsrar ett projekt så där från privatpersoner

Fortfarande bitter för att du köpte SimCity?

Skrivet av Aresz:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vad har man för säkerhet att de inte bara tagit pengarna och bosatt sig på Hawaii när man sponsrar ett projekt så där från privatpersoner

Fortfarande bitter för att du köpte SimCity?

Heh nä jag har inte haft några större problem alls med SC ..?! (Köpte för 350:- o fick ett gratis spel så bästa dealen på länge )

Bara en sak jag tänkte på liksom om man skänker 100 spänn o dom säger -tack, du får spelet när det är klart. Vad som helst kan ju hända på vägen...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vad har man för säkerhet att de inte bara tagit pengarna och bosatt sig på Hawaii när man sponsrar ett projekt så där från privatpersoner

Fortfarande bitter för att du köpte SimCity?

Heh nä jag har inte haft några större problem alls med SC ..?! (Köpte för 350:- o fick ett gratis spel så bästa dealen på länge )

Bara en sak jag tänkte på liksom om man skänker 100 spänn o dom säger -tack, du får spelet när det är klart. Vad som helst kan ju hända på vägen...

haha skojade bara, sort of
Men visst är det lite gambling/investering, man vet ju aldrig vad man får.

Ångrar iaf att jag inte bidrog med pengar till Carmageddon, men får bli ett köp vid release. Hoppas det blir lika blodigt o slaktigt som man väntar sig.

Medlem

Hoppas det inte blir för mycket fokus på grafiken men det kan man ju glömma om det ska komma till nästa generations konsoler.

Vill bara inte att det ska bli ett nytt Duke Nukem fiasko, men längtar som faen!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Ge mig dumptrucken och Hippie-mobilen så kan det vara sen.

Då hugger jag flygplanet.

Medlem

Leta fram gamla Carmageddon nu då :D!

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Originalet är en härlig klassiker! Men kan man verkligen återskapa ett spel med den där omogna glimten i ögat som fanns på den tiden, i dagens spelvärld?

Hmm... We shall watch your career with great interest...

Du kan ge dig fan på att PETA eller någon annan högerkonservativ amerikansk organisation kommer att protestera för att försvara sin egen existens.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Chiefen:

Originalet är en härlig klassiker! Men kan man verkligen återskapa ett spel med den där omogna glimten i ögat som fanns på den tiden, i dagens spelvärld?

Hmm... We shall watch your career with great interest...

Du kan ge dig fan på att PETA eller någon annan högerkonservativ amerikansk organisation kommer att protestera för att försvara sin egen existens.

Får hoppas att dom endast släpper det "digitalt" så slipper man nog en del av gnället, garanterat svårare att stoppa om det inte finns fysiska kopior. Och framförallt slipper PETAfansen se våldsamma omslag i sin spelbutik jämte senaste Skylanders.

Ack vår skadade ungdom, bara våld våld våld

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Chiefen:

Originalet är en härlig klassiker! Men kan man verkligen återskapa ett spel med den där omogna glimten i ögat som fanns på den tiden, i dagens spelvärld?

Hmm... We shall watch your career with great interest...

Du kan ge dig fan på att PETA eller någon annan högerkonservativ amerikansk organisation kommer att protestera för att försvara sin egen existens.

Får hoppas att dom endast släpper det "digitalt" så slipper man nog en del av gnället, garanterat svårare att stoppa om det inte finns fysiska kopior. Och framförallt slipper PETAfansen se våldsamma omslag i sin spelbutik jämte senaste Skylanders.

Ack vår skadade ungdom, bara våld våld våld

Hehe ja det är ju kanske en sund tanke. Det jag funderade på när jag skrev det där, är om utvecklarna kommer våga förmedla samma härliga icke-politiska korrekthet som originalet hade.

Inaktiv
Skrivet av Chiefen:

Hehe ja det är ju kanske en sund tanke. Det jag funderade på när jag skrev det där, är om utvecklarna kommer våga förmedla samma härliga icke-politiska korrekthet som originalet hade

Ja det hoppas jag med, var ganska så mycket yngre då men kom ihåg att jag äcklades av intron o hur "ond" den var, likaså spelet själv då man fick exempelvis "piledriver bonus" om man tryckte upp någon mot en vägg med sin röda fina sportbil som hade ett gigantiskt vasst raklbad på taket. Eller när man gasade in på en "murica football" arena fotbollsarena o bara körde över alla spelar..men var det kul? Ja for helvede!

Lite samma humor som i första GTA/2 med KILL FRENZY o GOURANGA, våldsamt o kul. Dock inget man visade för sina föräldrar.
Våldet i spel var iaf med mer humor o gore förr, får hoppas att nyversionen gör det hela rättvist, om inte annat för att reta upp moralens väktare ytterligare en gång.

Medlem
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Chiefen:

Originalet är en härlig klassiker! Men kan man verkligen återskapa ett spel med den där omogna glimten i ögat som fanns på den tiden, i dagens spelvärld?

Hmm... We shall watch your career with great interest...

Du kan ge dig fan på att PETA eller någon annan högerkonservativ amerikansk organisation kommer att protestera för att försvara sin egen existens.

Får hoppas att dom endast släpper det "digitalt" så slipper man nog en del av gnället, garanterat svårare att stoppa om det inte finns fysiska kopior. Och framförallt slipper PETAfansen se våldsamma omslag i sin spelbutik jämte senaste Skylanders.

Ack vår skadade ungdom, bara våld våld våld

Hehe ja det är ju kanske en sund tanke. Det jag funderade på när jag skrev det där, är om utvecklarna kommer våga förmedla samma härliga icke-politiska korrekthet som originalet hade.

Jag kommer ihåg att man kunde få "Artistic bonus" också. Min favorit var att handbromssladda in i folkmassor. Jag har inte genomfört det i verkligheten än..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vad har man för säkerhet att de inte bara tagit pengarna och bosatt sig på Hawaii när man sponsrar ett projekt så där från privatpersoner

Du vet inget alls om hur kickstarter funkar va?

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Originalet är en härlig klassiker! Men kan man verkligen återskapa ett spel med den där omogna glimten i ögat som fanns på den tiden, i dagens spelvärld?

Hmm... We shall watch your career with great interest...

Jo, det är ju frågan. Funkar det för oss?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar