Medlem
So.. eh

QA-assurance i skolan. Mer och mer säker på att det inte riktigt är min grej. Det krävs i och för sig vansinnigt mycket fokus på buggtestning, och ska vara så i spel. Gameplay kanske borde vara mer uppmärksammat må jag tycka, in my opinion är det en viktigare sak.

Notta lot is going on here. Hoppi ligger i sängen och myser. Klara ligger på puffen och myser. Henning förbereder sig att gå på cocktailparty. Men glömmer att han är en katt. Av med hatten Henning!

Ögnade igenom lite stuff igår. Tydligen kan man söka scholarships i Vancouver för gamedesign. I should do that yes! Kommer ihåg glädjen när jag fick ett fotostipendium på 10000 kr, det där samtalet. Man blev glad, och pengarna behövdes.

Kruset är tomt och pengarna börjar sina som sig bör i slutet av månaden, hur ska man håva in lite extracash? Att sälja rumpa i hamnen är så 2008.

#blogg

So.. eh

Efter att ha tittat in på din blogg många gånger har jag nu förstått att katten i bannern inte rör på sig. Det måste betyda:

1. Den är död
2. Den är uppstoppad (och död).

Jag undrar, vad hade katten gjort för ont?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Henning is ALIVE! men aningen förstoppad när bilden togs skulle jag tro.

Är trött, läste "Solarships, solar-ships." kan man ansöka till att kryssa runt och jobba på sin bränna?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Klara hade smitit till Hollywood och lekte talangagent med aspirerande unga skådespelare. En jobbig historia, vi sköt henne och lät stoppa upp henne.

Haha, en kvinna från Vancouver ringde idag och ville att jag skulle sluta Future Games för att börja plugga hos dem och därmed få scholarship. Lol. ^^

"There is always a cat killer where you least expect it..."
Bill Clinton


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Han sa också "I did not have a relationship with that woman". So svårt att tyda hans riktighet.:)

1
Skriv svar