Därför slopades Bioshock Infinites multiplayer

Robot
Därför slopades Bioshock Infinites multiplayer

"Det sista vi vill göra är att slänga in något i lådan bara för att det ska vara med", säger Ken Levine.

#bioshock-infinite, #irrational-games, #bioshock


Därför slopades Bioshock Infinites multiplayer

Klokt beslut

Medlem

Helt rätt! När MP inte tillför något och blir ett bra tillägg så känns det klokt att de lägger allt krut på ett bra SP

Ännu mer övertygad om att det var ett bra val att förhandsboka spelet på GMG (fick även 3 spel gratis, det ni!)

Inaktiv

Bra bra, koncentrera på SP.

Hoppas detta blir minst lika bra som tidigare i serien, gärna bättre. Vore så underbart med ett riktigt skönt FPS igen.

Medlem

är det bara jag som saknar den påklistrade mp delanra i sp-fps?
när man har random maps av campainen och alla möjliga vanliga och skumma setups?


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Mycket bra. Lägg krut på det ni är bäst på. Story, sp.

Alla fpser behöver inte ha mp.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hoppas flera stora utvecklare följer efter och gör rena SP-spel. Alternativt en separat co-op campanj som i Portal 2.

Inaktiv

Co-op Story borde väl fungera, rent spelmässigt utan att förstöra?

Medlem

För det behövs inte!

k3m
Medlem

Bra Irrational games. Ni lär er.

Medlem

Ken Levine är en sådan härlig personlighet i spelindustrin!

Medlem

Ja tack till fler spel utan coop och mp, finns tillräckligt många som det är. Ser sjukt mycket fram emot detta spel och gråter över att jag jobbar 24-timmars pass på tisdag.

Medlem

Samtidigt hade det kunnat bli bra. Kul att peppra varandra med kulor och Adam.

Medlem

Är lite småsugen på detta spelet faktiskt. Ser rätt trevligt ut!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

dessutom finns det ju nu möjlighet att sälja multiplay som DLC...
</cynism>

Inaktiv

En eloge till Irrational!

Mycket bra, men ändå kan jag inte sluta undra hur det hade varit att springa omkring och panga i MP. Vid närmre eftertanke är det nog bra att det inte är med, varje spel behöver inte MP, "BI" kommer bli så mycket mer unikt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Calle, önskmål till recensionen. Kan du skriva ner ungefärlig speltid? Har hört rykten om att det är väldigt kort om man följer storyn rakt igenom och inte utforskar.


signatur

Nämen!

Medlem

Jättebra beslut, singelplayer ska inte bli lidande!

MEN om jag får tillåtelse att löpa fritt i tanken Tänk vilket arena att slåss på med alla balkonger, flygande öar och skyrails; en blandning av Team Fortress 2 gubbar (o gumma?) i en arena från Bioshock Infinite! Drömma går ju


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Inaktiv

Längtar redan! Trailern gör ju inte saken lättare.....

Medlem

Detta kommer köpas på releasedagen! Senaste SP jag köpte var första Bioshock, som förövrigt var fantastiskt!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Tänk om fler utvecklare kunde tänka så,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Helt rätt, MP ska inte slängas in bara för att. MP ska finnas med bara om det är välgjort och meningsfullt.

Medlem

Varför tjatar dem om det? Det är väl ingen gäjmer som förväntar sig det i Bioshock?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Jag tror knappast att ett Multiplayer Coop läge hade påverkat själva Singleplayer delen så jag ser inte meningen med att det vart uteslutet?.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Jag tror knappast att ett Multiplayer Coop läge hade påverkat själva Singleplayer delen så jag ser inte meningen med att det vart uteslutet?.

Tycker coop ska fylla någon funktion för att det ska vara någon mening med det. Många utvecklare tänker "det är coop, det behöver inte funka bra för att folk ska köpa det" och klämmer in det bara för att.

Medlem

MP ska alltid finnas med..det tycker iaf jag. Det kanske inte uppskattas av alla, men vi som uppskattar det borde få det. Plus att det förlänger livstiden på spelet.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Se och lär! Bra jobbat!

Medlem
Skrivet av bent toe:

MP ska alltid finnas med..det tycker iaf jag. Det kanske inte uppskattas av alla, men vi som uppskattar det borde få det. Plus att det förlänger livstiden på spelet.

OM det är välgjort och meningsfullt. Det ska inte slängas in bara för att, och det ska inte påverka kvaliten på singleplayer kampanjen en endaste promille.

1
Skriv svar