Ny trailer för Dragon's Crown

Robot
Medlem
Ny trailer för Dragon's Crown

Detta kanske kan vara något att se fram emot!


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Japanerna needar ju chilla ner lite på bröststorlek och bounce effekterna.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Quelor:

Japanerna needar ju chilla ner lite på bröststorlek och bounce effekterna.

Varför då?

Medlem

Skönt stil, men såg ju helt kaotiskt ut! Underbart!


signatur

Fueled by coffee.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av cm0s:
Skrivet av Quelor:

Japanerna needar ju chilla ner lite på bröststorlek och bounce effekterna.

Varför då?

För att Quelor inte gillar överdriven bröststorlek och -fysik. Antingen för att han tycker det förtar från inlevelsen, eller för att han tycker det är sexistiskt. Var inte det uppenbart?

Medlem

Hoppas det kommer till Europa!

Medlem

Motion grafiken direkt från flash hade dom kunnat skippa, men annars såg det ut som den gamla skolans beat em up, å det är fan inte fel det!

Jahapp... så det här till Vita och fantasy life antagligen till DS... nej det lutar åt DS för nu.

Medlem

Trodde det här spelet redan var släppt och att det var "mindre".

Impossible Boobs aside, så tycker jag spelet ser lite grann ut som en cool japansk tribute till D&D-arkadspelet.

Medlem
Skrivet av cm0s:
Skrivet av Quelor:

Japanerna needar ju chilla ner lite på bröststorlek och bounce effekterna.

Varför då?

Som Sisyr redan skrivit typ...
Tycker helt enkelt inte om när brösten utgör 50% av deras kroppsvikt och gungar något så grovt.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Haha posen på kvinnan i lila som tryckt sin trollstav mellan skinkorna är ju priceless Är det så japanska kvinnor brukar göra? Spelet ser iofs roligt ut, men det kunde ju designats av andra än sexuellt frustrerade oskulder.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av cm0s:
Skrivet av Quelor:

Japanerna needar ju chilla ner lite på bröststorlek och bounce effekterna.

Varför då?

För att Quelor inte gillar överdriven bröststorlek och -fysik. Antingen för att han tycker det förtar från inlevelsen, eller för att han tycker det är sexistiskt. Var inte det uppenbart?

Insinuerar du att Quelor tror att jorden kretsar kring hen? Varför "needar" Japan anpassa sig efter Quelors högst personliga preferenser? Jag tycker inte att det framgick av Quelors inlägg.

Är det här från samma studio som gjorde Odin Sphere, och Muramasa?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av cm0s:

Varför "needar" Japan anpassa sig efter Quelors högst personliga preferenser? Jag tycker inte att det framgick av Quelors inlägg.

Det gör dem inte. Det kommer väl knappast som en nyhet att människor vill att saker ska formas efter individers personliga åsikter? Det är själva poängen med en åsikt - att man vill och hoppas att något ska vara på ett visst sätt.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av cm0s:

Varför "needar" Japan anpassa sig efter Quelors högst personliga preferenser? Jag tycker inte att det framgick av Quelors inlägg.

Det gör dem inte.

Exakt. Därav min fråga.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av cm0s:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av cm0s:

Varför "needar" Japan anpassa sig efter Quelors högst personliga preferenser? Jag tycker inte att det framgick av Quelors inlägg.

Det gör dem inte.

Exakt. Därav min fråga.

Du kanske inte skulle tolka det så bokstavligt, utan använda sunt förnuft istället. Men men, nu börjar diskussionen bli rätt löjlig. Jag låter Quelor ta vid istället om han vill, även om jag tror att han är föga intresserad.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Du kanske inte skulle tolka det så bokstavligt, utan använda sunt förnuft istället. Men men, nu börjar diskussionen bli rätt löjlig. Jag låter Quelor ta vid istället om han vill, även om jag tror att han är föga intresserad.

Det är skillnad mellan att säga att ett företag (eller en nation) måste göra något, och att säga att något inte faller en i smaken. Det förra implicerar att det finns goda argument utöver omständigheten att det skulle tilltala ens egna pereferenser. Förstår du hur jag menar? Jag försöker inte märka ord här.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av cm0s:

Det är skillnad mellan att säga att ett företag (eller en nation) måste göra något, och att säga att något inte faller en i smaken. Det förra implicerar att det finns goda argument utöver omständigheten att det skulle tilltala ens egna pereferenser. Förstår du hur jag menar? Jag försöker inte märka ord här.

Givetvis, men du får ju tänka på kontexten det skrivs i också. Hade det stått i en ledare eller debattartikel hade jag hållt med dig, men en kommentar på FZ får man ta med en nypa salt. Resonemanget bakom kommentaren var ju i det här fallet ganska uppenbart.

Medlem

Tycker det är underligt med klagomål på stora bröst när de är oändligt mycket mer realistiska än trekantiga huvuden med tefatsstora ögon och mikroskopiska munnar.
Det finns trots allt tjejer som har naturliga bröst i den storleken även om det är ovanligt, det finns INTE människor med sådana huvuden.

1
Skriv svar