Snart är Monster Hunter 3 Ultimate här

Robot
Snart är Monster Hunter 3 Ultimate här

Capcom släpper en trailer för att påpeka faktumet att det snart är dags att jaga monster med ditt Wii U.

#monster-hunter-3-ultimate, #capcom


Medlem
Snart är Monster Hunter 3 Ultimate här

Jag har fått mitt till 3DS iaf Synd att man inte har Wii U, hade vart trevligt med MH3U i HD

Skribent
Skrivet av Shinjed:

Jag har fått mitt till 3DS iaf Synd att man inte har Wii U, hade vart trevligt med MH3U i HD

Hoppas du har tillägget med en extra styrspak


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Själv är jag riktigt pumpad inför imorgon!

Lägg till mig på wii u: isbBBQ om ni vill köra lite.

Är nybörjare så kommer nog spela offline ett tag för att lära mig men sen är jag redo


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Shinjed:

Jag har fått mitt till 3DS iaf Synd att man inte har Wii U, hade vart trevligt med MH3U i HD

Hoppas du har tillägget med en extra styrspak

Jo jag har beställt det också Kommer förmodligen imorgon, får genomlida en kort tid utan!

Skribent
Skrivet av Shinjed:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Shinjed:

Jag har fått mitt till 3DS iaf Synd att man inte har Wii U, hade vart trevligt med MH3U i HD

Hoppas du har tillägget med en extra styrspak

Jo jag har beställt det också Kommer förmodligen imorgon, får genomlida en kort tid utan!

Jag gav upp efter två minuter (Dock inte med Wii U-versionen)


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Shinjed:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Shinjed:

Jag har fått mitt till 3DS iaf Synd att man inte har Wii U, hade vart trevligt med MH3U i HD

Hoppas du har tillägget med en extra styrspak

Jo jag har beställt det också Kommer förmodligen imorgon, får genomlida en kort tid utan!

Jag gav upp efter två minuter (Dock inte med Wii U-versionen)

Hehe ok Tja, jag spelade ju nyligen MH Freedom Unite på PSP så jag är van vid detta nu Kommer onekligen bli skönare när man får sin Circle Pad Pro men jag överlever tills dess.

Medlem

Monster-jägare som känner sig ensam här på FZ kan alltid släpa sig hit istället till min extrema MH3U-tråd - där man även får väldigt mycket matnyttig information om vad som gör den här spelserien så enormt populär och varför spelkonceptet är så jäkla bra

För det här är bra grejer. Sjukt bra grejer. Bli inte missledda eller irriterade av demot, det är för det första verkligen inte nybörjarvänligt och för det andra så visar det egentligen ingenting av spelet.

Ska bli riktigt intressant att se vad FZ tycker om koncept och gameplay.

1
Skriv svar