Sjöstrider i Battlefield 4?

Robot
Medlem
Sjöstrider i Battlefield 4?

Helt plötsligt kan inte Battlefield 4 komma för tidigt.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Helt plötsligt kan inte Battlefield 4 komma för tidigt.

Ungefär mina känslor ja xD Gimmie gimme

Medlem

Det var ju ett tag sedan, om det nu är så att man får styra fartyg.

Medlem

Några andra rykten som finns är: Commandern kommer tillbaka, 64 spelare på PC, PS4 och Xbox720, 32 på Xbox360 och PS3 och sist men inte minst dynamiskt väder.

Edit: Glömde säga att det är USA VS Kina.

Källa.

"...Trim the sails and roam the sea!"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

"...Trim the sails and roam the sea!"

"We'll surely avoid scurvy if we all eat an orange."

Medlem

Sjöstrider?! För i helvete EA och Dice... Här var jag fullt inställd på att kunna avstå från nästa Battlefield och så kommer ni med det här? Era svin! Varför vet ni vad jag tycker om?!

Och varför tror jag ni kommer förstöra den här lyckan för oss på något vis?! Snälla, förstör det inte. Det är vackert...

Edit: Läser ryktet som kommentaren ovan. Ytterligare en gång, skit också! Får hoppas det går bra till det här nu då. Suck, förlåt mig plånboken, men du ligger illa till....igen...

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:

Sjöstrider?! För i helvete EA och Dice... Här var jag fullt inställd på att kunna avstå från nästa Battlefield och så kommer ni med det här? Era svin! Varför vet ni vad jag tycker om?!

Och varför tror jag ni kommer förstöra den här lyckan för oss på något vis?! Snälla, förstör det inte. Det är vackert...

Edit: Läser ryktet som kommentaren ovan. Ytterligare en gång, skit också!

Sen efter release blir alla sura, ska bojkotta EA... rinse repeat!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Sjöstrider?! För i helvete EA och Dice... Här var jag fullt inställd på att kunna avstå från nästa Battlefield och så kommer ni med det här? Era svin! Varför vet ni vad jag tycker om?!

Och varför tror jag ni kommer förstöra den här lyckan för oss på något vis?! Snälla, förstör det inte. Det är vackert...

Edit: Läser ryktet som kommentaren ovan. Ytterligare en gång, skit också! Får hoppas det går bra till det här nu då. Suck, förlåt mig plånboken, men du ligger illa till....igen...

Instämmer!
Fy fan för DICE och EA!

Dom har fått mig hypad för BF4 med!

Medlem

måste det alltid vara USA mot någon...?? Kan inte det va Japan vs Kina ? XD

Skribent
Skrivet av Zerofrosty:

måste det alltid vara USA mot någon...?? Kan inte det va Japan vs Kina ? XD

Sverige mot Ryssland!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Zerofrosty:

måste det alltid vara USA mot någon...?? Kan inte det va Japan vs Kina ? XD

Sverige mot Ryssland!

Kan väll ta det längre än så, Skåne mot Norrland!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

End game var mitt end game men om.. Då måste man ju testa detta. crap ja ja ett BF till


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Zerofrosty:

måste det alltid vara USA mot någon...?? Kan inte det va Japan vs Kina ? XD

Sverige mot Ryssland!

Kan väll ta det längre än så, Skåne mot Norrland!

Ännu längre. Rosengård mot allt i sin omgivning!

Skribent

Bara jag som nynnar på Klaus Doldingers låt om båten U96 just nu?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Omgomgomgomgomgomg!!!

Hype?

Medlem

Vet inte om nån har sett det eller inte.. Men här är lite "leaked" info..

http://wccftech.com/battlefield-4-sticks-720p60-fps-nextgen-c...

Vet inte om man kan lita på det eller inte..

Medlem

Please, låt fartygen bli sänkbara..fan va awesome att tralla runt på en stor kryssare som i 1942 och sen bli sänkt i underbar frostbyte 2 fysik <3

Har dom commander med igen och mer rekyl på alla vapen så börjar det likna BF2 mer och mer, vilket vi gillar. Hoppas även dom fortsätter storyn från 3an i kampanjen, tyckte man inte fick något ordentligt avslut


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fan vad gött. Vill se stora slagskep som kan släppa lös ett helvete mot fienden

Medlem

När vi fick veta att BF 4 kommer blev det "hoppas på det och bu och bä".
När DICE visade en propeller kissade vi ned oss och blev som små skolflickor. Vi är förevigt förslavade till DICE

Medlem

Haha, underbart att alla som totalsågat EA/Dice och BF-serien (BF3) och ilsket förklarat att de ALDRIG kommer att köpa ett nytt BF-spel och att de skall BOJKOTTA allt som har med EA/Dice att göra, nu helt plötsligt är jättetaggade på BF4

Sedan att de idiotförklarat alla som faktiskt gillar BF3 och köper deras spel samt inte håller med om att EA/Dice är djävulen själv, gör det hela ännu bättre med tanke på dubbelmoralen..


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Hade för mig att BF4 skulle vara "next-gen" och PC men inte PS3 eller 360, åtminstone vad jag kom ihåg.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv

Frostbite 2.5 och Destruction 4.0! Låter skitballt! Kanske man kan köra sin 35 ton tunga stridsvagn genom grindar och stängsel utan att fastna i allt? Kollisionsfysiken i Battlefield har alltid varit ett stort skämt.

Medlem
Medlem

Är det bara jag som är trött på abraham och t90 stridsvagnarna? Vi kommer ju troligtvis se dessa igen. Riktigt fula stridsvagnar må jag säga! Finns betydligt snyggare och bättre stridsvagnar att välja på..

Skribent
Skrivet av Dracoian:

Vet inte om nån har sett det eller inte.. Men här är lite "leaked" info..

http://wccftech.com/battlefield-4-sticks-720p60-fps-nextgen-c...

Vet inte om man kan lita på det eller inte..

Antagligen, men svårt med tanke på att originalkällan är på mandarin. Låter dock jäkligt gött.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hade ju varit så jävla bättre om dom slängt in Sverige

Medlem
Skrivet av Sharpblade:

Haha, underbart att alla som totalsågat EA/Dice och BF-serien (BF3) och ilsket förklarat att de ALDRIG kommer att köpa ett nytt BF-spel och att de skall BOJKOTTA allt som har med EA/Dice att göra, nu helt plötsligt är jättetaggade på BF4

Sedan att de idiotförklarat alla som faktiskt gillar BF3 och köper deras spel samt inte håller med om att EA/Dice är djävulen själv, gör det hela ännu bättre med tanke på dubbelmoralen..

Alla kanske är o ta i när endast 24 kommenterat och det dessutom inte finns nån tag som säger "Bojkottar EA" på nån användare som skrivit...

Medlem

Thank god att jag kommer att börja få studiebidrag efter sommaren!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Skriv svar