Betatesta Defiance i helgen

Robot
Inaktiv
Betatesta Defiance i helgen

Man tackar och bugar! Hoppas på några timmar evaluering och buggjakt i helgen.

Medlem

Heh, märkte nyss att jag hade fått mail från Trion att jag redan var med i den betan så jag har en nyckel över
Om någon inte lyckats få tag på en nyckel så kan denna personen vara välkommen att fråga mig x)

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Heh, märkte nyss att jag hade fått mail från Trion att jag redan var med i den betan så jag har en nyckel över
Om någon inte lyckats få tag på en nyckel så kan denna personen vara välkommen att fråga mig x)

1. Hittar inte knappen
2. Tar gärna din betanyckel om du inte redan slängt iväg den!

Medlem

Man får ingen betanyckel, de aktiverar bara så du kan ladda ner clienten på ditt konto som du sen använder för att spela.

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av nilleforfan25:
Skrivet av MrPeters:

Heh, märkte nyss att jag hade fått mail från Trion att jag redan var med i den betan så jag har en nyckel över
Om någon inte lyckats få tag på en nyckel så kan denna personen vara välkommen att fråga mig x)

1. Hittar inte knappen
2. Tar gärna din betanyckel om du inte redan slängt iväg den!

Hittar du fortfarande inte knappen eller har du hittat den?

Skrivet av Rakoon:

Ni som inte hittar knappen
http://www.fz.se/beta/?id=54

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av nilleforfan25:
Skrivet av MrPeters:

Heh, märkte nyss att jag hade fått mail från Trion att jag redan var med i den betan så jag har en nyckel över
Om någon inte lyckats få tag på en nyckel så kan denna personen vara välkommen att fråga mig x)

1. Hittar inte knappen
2. Tar gärna din betanyckel om du inte redan slängt iväg den!

Hittar du fortfarande inte knappen eller har du hittat den?

Skrivet av Rakoon:

Ni som inte hittar knappen
http://www.fz.se/beta/?id=54

Jag hittade den strax efter min senaste post Tack ändå!

Medlem

Don't mind if i do, spanks FZ.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Man tackar, har faktist undkommit nästan all information om det här förutom Steams stora skyllt på förstasidan. Ska bli kul att prova.

Medlem

HAHA gillar definitoner av ord hur man kan tyda dom på olika sätt :). Tror jag såg det här på p3 eller så kanske jag inbillar mig, Men det var någon exklusiv ialf ^_^!

Inaktiv

Någon som testat redan och kan ge lite info om hur det är, o framförallt hur det skiljer sig från alla andra mmos där ute

Alltid kul att testa lite sci -fi, spontant känns det ju som starcraft fast ur andrapersonsperspektiv.

Medlem

Orka betatesta, eller ja kanske lite. Har kört Defiance i flera veckor nu, så jag funderar på att spara mig till release.

Taggad för release iaf

Inaktiv
Skrivet av Woffen:

Orka betatesta, eller ja kanske lite. Har kört Defiance i flera veckor nu, så jag funderar på att spara mig till release.

Taggad för release iaf

Nice, så vad tycker du? Vad är bäst med spelet?

Medlem

Tja, du får väl se Tekniskt sett så bryter jag NDA'n, bara genom att säga att jag kört alphan (vilket massor har gjort och vissa har gjort så mycket värre grejer tex att streama från alphan utan tillstånd), så det berättar jag inte här. Det är så mycket! Huruvida det kommer att hålla månader efter release har jag ingen aning om. Kolla in streamen på fredag, kommer inte ihåg vilken tid, men tror det är sent, kanske efter midnatt här.

Skägg.
10 Chambers

NDA:t löper ut imorgon, så det är det helt fritt fram


signatur
Medlem

verkar inte kunna logga in i launchern då de står att jag inte har tillgång till spelet (med beta nyckeln jag fick). :S

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

NDA:t löper ut imorgon, så det är det helt fritt fram

För betan, inte för alphan

Medlem

hmm, tycks itne fått något mail om beta invite från trion... matade in koden jag fick enlgit instruktionen, men inget har hänt. täntke ju spara ltie tid på att ladda hem klienten idag...

Medlem
Skrivet av Natac:

hmm, tycks itne fått något mail om beta invite från trion... matade in koden jag fick enlgit instruktionen, men inget har hänt. täntke ju spara ltie tid på att ladda hem klienten idag...

Samma sak för mig , hade tänkte börja ta ned klienten nu men inte ett pip efter att jag matat in koden.

Medlem
Skrivet av Almajty:
Skrivet av Natac:

hmm, tycks itne fått något mail om beta invite från trion... matade in koden jag fick enlgit instruktionen, men inget har hänt. täntke ju spara ltie tid på att ladda hem klienten idag...

Samma sak för mig , hade tänkte börja ta ned klienten nu men inte ett pip efter att jag matat in koden.

Samma här...

Medlem
Skrivet av Natac:

hmm, tycks itne fått något mail om beta invite från trion... matade in koden jag fick enlgit instruktionen, men inget har hänt. täntke ju spara ltie tid på att ladda hem klienten idag...

Verkar som du hittat en bugg redan innan du startat spelet! Höhö

Inaktiv

Dom väntar med att släppa downloadlänkar tills imorgon eller?

Skägg.
10 Chambers

De skulle gå ut idag som jag förstod det.


signatur
Medlem

Har ni kört betan föregående betahelger är det bara att patcha klienten. Har för mig att jag aldrig fick en nerladdningslänk utan gå via trion account management -> defiance beta -> download client eller liknande när jag blev inbjuden till beta weekend 1.

Medlem
Skrivet av Xedious:
Skrivet av Almajty:
Skrivet av Natac:

hmm, tycks itne fått något mail om beta invite från trion... matade in koden jag fick enlgit instruktionen, men inget har hänt. täntke ju spara ltie tid på att ladda hem klienten idag...

Samma sak för mig , hade tänkte börja ta ned klienten nu men inte ett pip efter att jag matat in koden.

Samma här...

Likt mig. Mycket underligt.

Medlem

Fattar ingenting just nu, Har fyllt i koder och följt alla mail jag fått. Men ser/hittar fortfarande ingen nedladdningslänk -.-. GG NO RE

Verkar som att jag fyllt I beta koden, men jag är inte med i betan ändå.
Kollar man på rift sidan tex så kan jag tanka klienten osv.
Men på defiance sidan så kan jag bara förhandsboka spelet ;s

Medlem

samma här! kommer väl ett mail med länk eller liknande så småningom...

Medlem
Skrivet av gorman:

samma här! kommer väl ett mail med länk eller liknande så småningom...

Jag fick ett mail nu!

To play Defiance™ during this closed beta stage:

1. Log in to your Trion Account at https://defiance.trionworlds.com

2. Click MANAGE GAMES > DEFIANCE BETA

3. Download and install the software for playing Defiance.

12
Skriv svar